5 ūdens dzeršanas likumi

3 komentāri

2. Pareizais laiks

2/7

5 ūdens dzeršanas likumi

Foto:Katherine Johnson, Flickr

Foto:Katherine Johnson, Flickr

Minimālais ūdens patēriņš dienā veselam cilvēkam ir 1,5 litri. Ūdens diennakts norma, kas būtu jāizdzer pieaugušam cilvēkam, ir 30–40 g uz 1 kg ķermeņa masas. Cilvēkiem, kuriem ir liekais svars, ir ieteicams pie diennakts normas vēl klāt izdzert 1 glāzi uz katriem 10 kg liekā svara. Slimības, fiziskās slodzes laikā, pēc pirts apmeklējuma un karstos laika apstākļos ūdens daudzums patēriņš ir jāpalielina.
Pārāk daudz dzert ūdeni arī nav labi. Ja dzer vairāk par 3 l ūdens, tad tā ir pārāk liela slodze nierēm un sirds asinsvadu sistēmai.

2. Pareizais laiks

2/7

TOP komentāri

  • Jānis A Ronis
    +1 +1 0

    Jānis A Ronis

    tad jau neviens nedrīkst svērt vairāk par 100kg,savādāk sačakarēs nieres bet ir pēc jūsu rakstītā 100kilogramniekam jāiizdzer vairāk 0ar 3l ūdens,murgs kaut kāds...
  • Zinta
    0 0 0

    Zinta

    Nu ja kads sver 100kg, tad pamatigi jadoma ne tikai par to, cik daudz izdzer, bet arī, cik daudz apēd :)) varbūt kādu kartupeļu šķīvi var aizvietot ar glāzi ūdens? ;))
  • Lolita Ozolina

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.

Lasi vēl