“Volkswagen” lieliskā kampaņa Honkongas kinoteātrī

Komentāri

Nav nekāds noslēpums, ka mobilo ierīču nozīme mūsu ikdienā aug ar katru dienu (pasaules mērogā tās pat varētu būt minūtes), bet, jo lielāks pielietojums, jo lielāki ierobežojumi. Cik mīlētas kafejnīcās un darba laikā, tik nepatīkamas dažādos koncertos, kinoteātros un arī pie auto stūres.

Vācijas autobūves gigants “Volkswagen” nācis klajā ar lielisku kampaņu kādā no Honkongas kinoteātriem. Kā zināms, ne jau tikai alkohols vai citas apreibinošas vielas ir problēma pie auto stūres. Ir pietiekami daudz citu uzmanību novērsošu faktoru, kuru dēļ autoavārijās visā pasaulē cieš tūkstošiem cilvēku katru dienu.

Šī akcija lieliska vērsa uzmanību uz divām lietām – pirmkārt, ļoti veiksmīgi tika pārbaudīts, ka cilvēku procents, kuri izslēdz savas kabatas ierīces seansa laikā, ir ļoti maz. Otrkārt, reklāmas ietekme ir patiesi acīmredzama cilvēku sejās.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl