Komentāri
Sociālā tīkla maģija – jauka akcija, kas aicina “kost” arī vilcienā
Foto: Twitter

Lai gan Pasažieru vilciena akcijai #Kodarivilciena bijis cēls mērķis, tā ir… “noskrējusi no sliedēm” un piedzīvojusi negaidītu pavērsienu.

Mikroblogošanas vietnes Twitter asprātīgākie lietotāji steidz dalīties, kā, braucot vilcienā, patērēto laiku pārvērst patīkamos mirkļos, un izveidojuši savu redzējumu par šo tēmturi – #KodAriVilciena.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Konkurss Ko TU dari vilcienā? Iesūti bildi, kurā redzams, kā tu pavadi laiku vilcienā, un laimē balvas!” pirms valsts svētkiem izziņoja Pasažieru vilciens. Šodien akcija guvusi negaidītu atsaucību un citādāku vēstījumu.

   

 

 

   

 

 

   

 

 

   

 

 

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl