Sociālā tīkla maģija – jauka akcija, kas aicina “kost” arī vilcienā

0 Komentāru
Sociālā tīkla maģija – jauka akcija, kas aicina “kost” arī vilcienā
Foto: Twitter

Lai gan Pasažieru vilciena akcijai #Kodarivilciena bijis cēls mērķis, tā ir… “noskrējusi no sliedēm” un piedzīvojusi negaidītu pavērsienu.

Mikroblogošanas vietnes Twitter asprātīgākie lietotāji steidz dalīties, kā, braucot vilcienā, patērēto laiku pārvērst patīkamos mirkļos, un izveidojuši savu redzējumu par šo tēmturi – #KodAriVilciena.

“Konkurss Ko TU dari vilcienā? Iesūti bildi, kurā redzams, kā tu pavadi laiku vilcienā, un laimē balvas!” pirms valsts svētkiem izziņoja Pasažieru vilciens. Šodien akcija guvusi negaidītu atsaucību un citādāku vēstījumu.

   

 
 

   

 
 

   

 
 

   

 
 

0 Komentāru