Komentāri
Smieklīgi: divi milzīgi sumo cīkstoņi piedalās ļoti interesantā eksperimentā
Foto: ekrānuzņēmums

Ja jūs savu auto būtu novietojis lielveikala stāvvietā un to apskādētu divi milzīgi sumo cīkstoņi, vai jūs stātos viņiem ceļā? Šajā video redzams, ko šādā situācijā dara pavisam parasti cilvēki.

Eksperiments – reklāma, tā varētu nodēvēt šo visai amizanto video, kurā divi sumo cīkstoņi parāda, cik šauras dažkārt ir stāvvietu ejas, kurās jānovieto savs spēkrats. Gan jau gandrīz katrs autovadītājs ir saskāries ar šo problēmu, kad tikšana laukā no savas automašīnas pārvēršas par neiespējamo misiju.

FOTO

Ford koncerns nācis klajā ar risinājumu, kas mīkstina “sitienu” pa blakus stāvošās automašīnas durvīm un neatstāj nekādas pēdas. Lai popularizētu šo jaunumu, arī radošie reklāmas darboņi ir labi pastrādājuši.

VIDEO

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl