Komentāri
Slaveni rīdzinieki Rīgas kampaņas ietvaros izmitinās un izklaidēs ārvalstu tūristus
Foto: Ieva Lūka, LETA

Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB) šomēnes sāks jaunu Rīgas reklāmas kampaņu “Celebrity Couch”, kas sniegs iespēju sešiem ārzemniekiem padzīvot kopā ar kādu no Latvijas slavenībām redzēt Rīgu tādu, kā to redz un jūt vietējie.

Savas mājas siltumu un viesmīlību ārvalstu viesiem piedāvās modes blogere Agnese Kleina, šefpavārs Mārtiņš Sirmais, DJ Artūrs Mednis, ekspremjers Māris Gailis, pasaules čempions minidromā Toms Alsbergs un grupa “Instrumenti”.

“Ar “Celebrity Couch” kampaņu mēs vēlamies akcentēt Rīgas dažādību un plašās iespējas, kā arī uzrunāt gados jaunāku auditoriju. Tāpēc slaveno un viesmīlīgo rīdzinieku video vizītkartēs Rīga redzama gan kā pilsēta kultūras un arhitektūras baudītājiem, gan modes un ballīšu faniem, gan aktīvās un ekstrēmās atpūtas cienītājiem, kā arī, protams, Rīga kā pilsēta gardēžiem,” skaidro RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča.

Kampaņas mājaslapā www.celebritycouch.lv no 13. līdz 31.augustam ikvienam ārvalstīs dzīvojošajam interesentam, noskatoties izveidotās rīdzinieku video vizītkartes, ir iespēja izvēlēties slavenību, kuru visvairāk vēlētos satikt un izbaudīt viņas ikdienas gaitas, un pieteikties ciemos.

Katram rīdziniekam izlozes kārtā tiks noteikts viens ārvalstīs dzīvojošais kampaņas dalībnieks, kurš tad arī, atbraucot uz Rīgu, kopā pavadīs vairākas dienas ar izvēlēto vietējo slavenību – iepazīstot Rīgu uz velosipēda, pamēģinot vadīt vienu no slavenākajiem Rīgas restorāniem, piedaloties jaunu dizainu tapšanā, piedaloties īstā grupas mēģinājumā, kļūstot par vienu no nakts ballīšu DJ, aplūkojot Rīgu no upes krastiem un piedaloties virknē citu aktivitāšu.

Kampaņas pirmās kārtas uzvarētāji tiks paziņoti 8.septembrī, un plānots, ka Rīgā tie ieradīsies septembra un oktobra mēnešos. Otrajā kampaņas daļā tiks publicētas bildes un video stāsti no kampaņas uzvarētāju viesošanās Rīgā.

Kampaņas galvenās mērķa valstis ir Vācija, Zviedrija, Somija, Norvēģija, Nīderlande, Lietuva un Igaunija. Tā kā kampaņas popularizēšanai pamatā tiek izmantoti interneta mediji un sociālais medijs Facebook, paredzams, ka kampaņa sasniegs arī citu valstu iedzīvotājus.

Reklāmas un PR kampaņas kopējās izmaksas ir 200 tūkstoši eiro. Galveno balvu uzvarētājiem, kuri laimēs nedēļas nogali Rīgā, “Live Rīga” nodrošinās sadarbībā ar aviokompāniju “airBaltic”.

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl