1 komentārs
Šis vietējo veikalnieku “biznesa plāns” noteikti liks tev pasmaidīt
Foto: Lindsay Holmwood, Flickr

Drūma diena? Kādas pašmāju veikalu ķēdes akcijas preču reklāma noteikti liks pasmaidīt.

“Apskati groziņu, vai visu paņēmi?” vēsta viens no reklāmas “plakātiem” veikalā Mego. Šī reklāma būtu vietā, ja vien neatrastos alkoholisko dzērienu grozā. “Šodien tikai labas domas!” ir vispār “no kājām gāzošs”…

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Kā norāda fotogrāfiju autors Edgars, viņš tās uzņēmis svētdienas vakarā, kad ierasti cilvēki ar uzdzīvi mēdz piebremzēt. Bet veikala vadībai ir citādākas domas, kā pienācīgi jāgatavojas darba nedēļai.

Mego liek pasmaidīt!

Posted by Edgars Caune on otrdiena, 2016. gada 2. februāris

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl