Komentāri

Organizācija “Greenpeace” uztaisījusi kampaņu video formā, kurā ļoti emocionāli parādīta naftas un degvielas giganta nelāgā ietekme uz vidi.

Pasaulē strauju popularitāti ieguvušais video parāda “Shell” (un, visticamāk, domās varam pieķert arī pārejos naftas magnātus), viņuprāt, patieso seju, tāpēc “Greenpeace” ar šo video cenšas panākt, lai “Lego” pārtrauc ar viņiem sadarbību.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl