Komentāri
Sabiedrībā zināmi ļaudis kopā ar savām atvasēm svin veikala jubileju
Foto: ​Aleksandra Samsonova

Nedēļas vidū sabiedrībā zināmi cilvēki ar savām atvasītēm un veikala lojālie klienti viesojās zīmola Piazza Italia vienīgajā veikalā Baltijas valstīs, lai nosvinētu veikala trīs gadu jubileju, informē SMART CAT pārstāve Laura Ošiņa-Bēķe.

Veikala rīkotajās svinībās ar savām otrajām pusēm un bērniem ieradās pludmales volejbolists Mārtiņš Pļaviņš, mūziķis Andris Sējāns, dziedātāja Diāna Pīrāgs-Cesto, modes dizainere un stiliste Dace Krieviņa-Bahmane, horeogrāfs un deju skolas Dzirnas vadītājs Agris Daniļevičs, skandalozā tērpu dizainere Kristīne Deimone, ballīšu karalis Artūrs Čikulis. Tāpat vakaru baudīja pasākumu organizatore un TV seja Gundega Skudriņa, dziedātāja Laura Raila, TV seja un stiliste Kristīne Rudzinska, TV seja Mārtiņš Kapzems, sabiedrības dvēseles Jana un Iveta Brices, modes blogeres Alina Keller un Karīna Zu un vadošo sieviešu žurnālu modes redaktores.

Viesus pie ieejas sagaidīja skatlogā dejojoši dzīvie modeļi – jaunieši no deju studijas Dzirnas, savukārt vislielākās ovācijas izpelnījās Piazza Italia apģērbu modes skate, kurā tērpus un aksesuārus demonstrēja ne tikai pieauguši modeļi, bet arī bērni no deju studijas Buras. Vakara vadītāji – šarmantais aktieris Andris Bulis ar dēliņu – ne mirkli neļāva viesiem atslābt, izklaidējot ar asprātīgiem jokiem un aizraujošiem konkursiem. Vislielāko atsaucību un jautrību izraisīja tēvu konkurss, pārbaudot vīriešu spējas pāris minūšu laikā veikalā atlasīt un uzvilkt apģērbu savai atvasītei.

Kā uzsver veikala vadītāja Ieva Lāce, Piazza Italia trīs veikala pastāvēšanas gadu laikā pamazām ir iekarojis pieturas punktu ģimeņu iepirkšanās maršrutā. ”Ir patiess prieks redzēt gandarījumu klientu sejās par pirkumu, kurā ir izdevies iegādāties kāroto preci, nepārmaksājot par to. Nav noslēpums, ka nereti bērnu apģērbšana sagādā raizes, tādēļ šis veikals ir lieliska alternatīva tām ģimenēm, kurām prioritāte ir dzīvespriecīgas krāsas un saprātīga cena.”

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl