Puisēni, kuri tirgo margrietiņas un peonijas, kļuvuši slaveni, bet cenas nav pacēluši

13 komentāri
Puisēni, kuri tirgo margrietiņas un peonijas, kļuvuši slaveni, bet cenas nav pacēluši
Foto: Facebook/ Romans Balanuks

Kārtējais pierādījums tam, ka sociālajos tīklos IR spēks! Pavisam nesen rakstījām par diviem jaukiem puisēniem, kas vasaras brīvlaikā datorspēļu vietā izvēlējušies pastrādāt. Pēc nonākšanas Facebook.com viņu bizness aizgājis uz urrā!

“Aizvedu puikām saldējumu. Brāļi jau 10 eiro sakrājuši. Bija 12 eiro, bet divus esot iztērējuši. Slavu ieguvuši, bet cenas nav pacēluši,” no notikuma vietas ziņo Romāns, kurš devies puikas apciemot.

“Man kā matemātiķim un mārketinga nespeciālistam liekas interesanti. Oriģinālais Lienes Krastiņas posts aizgāja tautās ar 12 400 share. Impressions ir daudz lielāks. Čaļiem pa trīs dienām +11 EUR. Ne daudz, ne maz, bet pluss ir. Pieņemot, ka viss pluss ir Facebook dēļ, tad no katra share atdeve ir 0,08 centi (astoņas simtdaļas no centa). Te uz līdzenas vietas rodas jautājums, cik Facebook ir efektīvs,” prāto Romāns.

 

13 komentāri