Komentāri

Vācu lielveikals “EDEKA”, ņemot talkā profesionālu režisoru Aleksu Feilu, Valentīna dienā laida klajā reklāmu, kurā stāsts ir par kādu puisīti, kurš nevēlējās dzīvot tā kā citi.

Tā laista klajā šonedēļ, un reklāma jau paguvusi sakrāt vairāk nekā 2 miljonus skatījumus “YouTube” vietnē un vairāk nekā 19 (!) miljonus sociālajā tīklā “Facebook”. Tajā ir stāsts par kādu puisēnu, kurš dzīvo resnīšu pasaulē, bet viņš nevēlējās būt tāds kā citi.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Ieskatījies kāda kraukļa dzīvē, viņš saprata, ka vēlas lidot, un savu sapni piepildīja. Taču, kā!? To skaties reklāmā, ko paguvuši jau noskatīties miljoni!

Video

Saņem notifkācijas par jaunākajām ziņām! Izvēlies ziņas, izklaide vai abus!
Kas ir notifikācijas?

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 2

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl