Neticami: briti 76% gadījumu savās Facebook bildēs ir piedzērušies!

Komentāri
Neticami: briti 76% gadījumu savās Facebook bildēs ir piedzērušies!
Foto: Flickr

Britu zinātnieki, kas pasaulē slaveni ar dažādiem interesantiem pētījumiem, nākuši klajā ar jaunu paziņojumu – no visām bildēm, ko vidēji kāds brits nopublicē savā sociālajā tīklā Facebook vai viņa vietā to izdara kāds cits, attēlā redzamais cilvēks ir alkohola reibumā.

Ņemot vērā, ka informācija par šo t.s. pētījumu ir diezgan skopa, pilnībā uzticēties šai informācijai nevajadzētu, bet, ja tā patiesi ir patiesība, domājams, mums ir jauns dzeršanas etalons Eiropā, un tie ir neviens cits kā Lielbritānijā dzīvojošie. Zinātnieki esot veikuši empīrisko pētījumu, kurā cilvēkiem jautāts, cik bieži viņi savā profilā bildēs ir piedzērušies vai vismaz iedzēruši, un rezultāti bija ļoti pārsteidzoši, pat nedaudz satraucoši – 76% no savām bildēm vidējais britu salu Facebook lietotājs ir alkohola reibumā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Interesanti ir arī tas, ka 93% cilvēku savu vārdu izdzēš no citu atzīmētajām bildēm, ja respondents tur izskatās apkaunojoši. Tas nedaudz apstiprina faktu, jo, ja ballītes pārmērīgi nelieto alkoholu, kādēļ gan kādam bildēs vajadzētu izskatīties tā, lai negribētu to nevienam rādīt? :)

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl