Komentāri
Jauns pavērsiens – Pasažieru vilciens alkohola vietā mudina kost ko citu
Foto: twitter/PVilciens

Defektu mēģināt padarīt par efektu. To cenšas panākt uzņēmums Pasažieru vilciens, kas pievienojies daudziem pasaules uzņēmumiem, kuru kampaņas sociālajos tīklos izvērsušās ne tā, kā plānots.

Uzņēmums mikroblogošanas vietnē Twitter uzsāka kampaņu ar mirkļbirku Ko Darīt Vilcienā, aicinot iesūtīt bildes, kā cilvēki pavada laiku vilcienā, un laimēt balvas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tomēr ātri vien Twitter lietotāji paspēlējās ar vārdiem, pārveidojot šo saukli par Kod Arī Vilcienā, ievietojot desmitiem attēlu par alkohola lietošanu vilcienos un tā sekām.

Pasažieru vilciens, reaģējot uz to, mēģina labot kas labojams, pielāgojoties jaunajai mirkļbirkai – alkoholu gan aizstājot ar piparkūku.

 

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl