Jauns pavērsiens – Pasažieru vilciens alkohola vietā mudina kost ko citu

0 Komentāru
Jauns pavērsiens – Pasažieru vilciens alkohola vietā mudina kost ko citu
Foto: twitter/PVilciens

Defektu mēģināt padarīt par efektu. To cenšas panākt uzņēmums Pasažieru vilciens, kas pievienojies daudziem pasaules uzņēmumiem, kuru kampaņas sociālajos tīklos izvērsušās ne tā, kā plānots.

Uzņēmums mikroblogošanas vietnē Twitter uzsāka kampaņu ar mirkļbirku Ko Darīt Vilcienā, aicinot iesūtīt bildes, kā cilvēki pavada laiku vilcienā, un laimēt balvas.

Tomēr ātri vien Twitter lietotāji paspēlējās ar vārdiem, pārveidojot šo saukli par Kod Arī Vilcienā, ievietojot desmitiem attēlu par alkohola lietošanu vilcienos un tā sekām.

Pasažieru vilciens, reaģējot uz to, mēģina labot kas labojams, pielāgojoties jaunajai mirkļbirkai – alkoholu gan aizstājot ar piparkūku.

 

0 Komentāru