Iluzionists savos burvju trikos liek lietā sociālos tīklus

Komentāri

Spānijā šonedēļ sākušās vietējā iluzionista Horhes Blasa izrādes Maģijas pasaule. Tajās burvju mākslinieks demonstrē ne vien tradicionālus trikus, bet arī izmanto jaunākās tehnoloģijas, tai skaitā – arī sociālos tīklus.

Spāņu iluzionists Horhe Blass uz pasaules skatuves nāk ar jaunām vēsmām, savus trikus papildinot ar vēl neredzētiem elementiem. Tā ir stratēģija, kas nav atstājusi vienaldzīgu pat pasaulslaveno Deividu Koperfīldu, kurš nopircis tiesības izpildīt vienu no Horhes Blasa trikiem, kas iesaista sociālos tīklus.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Turpmākās četras nedēļas Blass savus trikus demonstrēs Madridē. Viņa repertuārā ir gan alus glāzes piepildīšana no planšetdatora, gan spēja no tukša gaisa uzburt picu piegādātāju. Tomēr publiku joprojām fascinē arī klasiskie burvju mākslinieka triku; to vidū – vienas viņa asistentes sašķērēšana uz pusēm.

35 gadus vecais Blass stāsta, ka ar maģiju aizraujas jau kopš bērnības. Pēdējos desmit gadus viņš ar to nodarbojas profesionāli, piesaistot daudz fanu visā pasaulē. Savā jaunākajā šovā Blass nevilšus uzdod jautājumu – vai burvju mākslinieki ir godīgi cilvēki, vai vienkārši triku meistari.

Video

Lasi vēl