Palīdzēt tiem, kuri nesavtīgi palīdz citiem – IKEA īsteno telpas pārvērtības krīžu centrā

Krīžu un konsultāciju centrs ”Skalbes” nu jau vairāk nekā 20 gadus nodrošina diennakts krīzes tālruņa darbu, ko uztur brīvprātīgie speciālisti, kuri ik gadu atbild uz vidēji 3 000 zvaniem no cilvēkiem, kuriem nepieciešams atbalsts krīzes situācijā. Šoreiz gan palīdzību saņems paša centra speciālisti.

Atpakaļ uz rakstu

3 komentāri

  • Nau
  • Zakis

    Zakis

    Būtu lieliski ja ikea tikpat veikli atsaukties un novērstu problēmas ja nopērkot preci un braucot pēc tas uz veikalu izrādās ka tai trūkst dalas vai jau visas pārdotas, tad tikai pieklājīgi būtu nevien atvainoties, bet arī veikt piegādi uz ikea rēķinā, ja ikea uzskata ka nav tirgus piparbode.
  • āķis

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!