Neizguļoties tu reāli zaudē! Esi atbildīgs pret sevi un dzīvo labāk Piedāvā "Napsie"!

Pievienot komentāru
Neizguļoties tu reāli zaudē! Esi atbildīgs pret sevi un dzīvo labāk
depositphoto.com

Miega trūkums un neizgulēšanās ir liela problēma daudzās pasaules valstīs. Vai tā būtu atbildīga prezentācija darbā, vai maratona distances uzveikšana, miega kvalitāte pavisam noteikti ietekmēs šo uzdevumu izpildi.

Droši vien katrs no mums apzinās, cik svarīga nozīme dzīvē un darba ražīgumā ir miegam, taču nereti kaut kādu iemeslu dēļ cenšamies izdomāt veidus, kā padarīt vairāk tieši uz miega rēķina. Tas nav pareizi, un patiesība ir gluži pretēja – lai paaugstinātu produktivitāti, nepieciešams pietiekams un kvalitatīvs miegs.

Miega ietekme uz produktivitāti

Nacionālais Miega fonds ASV izpētījis, ka teju puse amerikāņu atzīst, ka nepietiekams miegs traucē viņu ikdienas gaitās vismaz reizi nedēļā.

Ir skaidrs, – jo vairāk mēs strādājam, jo vairāk atpūtas mums nepieciešams, un neatpūšoties mēs bloķējam savas spējas būt produktīvāki un radošāki savā darbā un ikdienas gaitās.

To, ka pārstrādāšanās nopietni ietekmē darba ražīgumu, pētnieki saprata jau 19. gadsimtā, kad 9 stundu darba diena tika nomainīta uz 8 stundu darba dienu, nosakot 40 stundu darba nedēļu.

Produktivitātes ”killeris” Nr. 1: nepietiekams miegs

Ja negulēsi pietiekami ilgi, būsi mazāk radošs un nespēsi fokusēties saviem uzdevumiem. Tāpat būs problēmas pieņemt lēmumus un risināt problēmas. Iespējams, jau tagad vari šīs sekas novērot sev vai saviem kolēģiem darbā.

Produktivitātes ”killeris” Nr. 2: nekvalitatīvs miegs

Ja arī tev izdodas gulēt pietiekami ilgi, svarīgi, lai miegs būtu kvalitatīvs. Ar kvalitatīvu miegu saprot gulēšanas regularitāti un, protams, arī to, lai gulēšana sagādātu baudu un atpūtu. Ja būsi gulējis pietiekami ilgi, piemēram, uz izgulēta matrača, ļoti iespējams, nejutīsies atpūties un izgulējies.

Tevi interesēs! Pazīmes, ka pienācis laiks mainīt matraci

Foto: Napsie.lv

Palielini produktivitāti, izguļoties pietiekami ilgi un kvalitatīvi

Par laimi, miega un produktivitātes attiecības darbojas abos virzienos, proti, tāpat kā slikts miegs kaitē produktivitātei, labs miegs tai palīdz.

Plāno savu laiku tā, lai vari izgulēties pietiekami ilgi, un jutīsi šādus uzlabojumus:

  • ātrāks reakcijas laiks;
  • labākas lēmuma pieņemšanas spējas;
  • uzlabota atmiņa;
  • radošums ikdienas darbos;
  • labākas problēmu risināšanas spējas;
  • mazāk kļūdu un lielāka precizitāte;
  • samazināti izdegšanas riski.

Protams, lai to visu iegūtu, nepietiks tikai ar ilgāku izgulēšanos. Kā jau minēts iepriekš, miegam jābūt kvalitatīvam. Lai tas būtu kvalitatīvs, pirmais nosacījums ir labs matracis, kas piemērots tieši jūsu gulēšanas paradumiem.

Svarīgi, lai gulēšana jums sagādā baudu un atpūtu, nevis sāpošu kaklu vai muguru no rītiem.

Pārliecinies par miega kvalitāti pats!

Ja neesi drošs, kādu matraci izvēlēties, ”Napsie” piedāvā tev ideālu matraci, kuru vari izmēģināt 101 nakti. Ja pēc šīm maģiskajām naktīm tomēr nebūsi apmierināts ar matraci, samaksātā nauda tiks atmaksāta pilnā apmērā!

Ar ”Napsie” piedāvājumu iepazīsties šeit!

Ietaupi 50 eiro matrača iegādei! Izmanto atlaides kupona kodu ”mainimatraci” un saņem 50 eiro atlaidi jebkura matrača iegādei mājas lapā Napsie.lv. Kods jāievada brīdī, kad veiciet pirkumu. Atlaide paredzēta tikai matrača iegādei.