Iedvesmojoši! Sērfotājs pēc haizivs uzbrukuma atgriežas pie savas nodarbes, iedvesmojot H&M reklāmas kampaņu

Pievienot komentāru
Iedvesmojoši! Sērfotājs pēc haizivs uzbrukuma atgriežas pie savas nodarbes, iedvesmojot H&M reklāmas kampaņu
Pixabay

Kad sērfotājam Maikam Kūtsam bija 18 gadu, viņš izdzīvoja haizivs uzbrukumā, bet zaudēja kāju. Tomēr jau mēnesi pēc notikušā Maiks atgriezās pie okeāna, lai turpinātu savu iemīļotāko nodarbi.

Šobrīd Maikam ir 35 gadi. Viņš ir ne tikai pirmais sērfotājs ar kājas protēzi, bet arī dedzīgs haizivju aizsardzības aktīvists. Turklāt Maiks ir kļuvis par izcilu fotogrāfu, un viņa elpu aizraujošie momentuzņēmumi, kas top sērfojot, tiek publicēti pasaules profesionālajos žurnālos.

Tā vietā, lai ieslīgtu depresijā un nolaistu rokas, Maiks pēc haizivs uzbrukuma ne tikai nepameta savu sirdslietu – sērfošanu, bet apvienoja to ar savu profesiju. Sērfotājs atzīst, ka haizivs uzbrukums ir labākais, kas ar viņu dzīvē noticis un viņš ir dzīvs pierādījums tam, ka nodarbošanās ar šo sporta veidu nav domāta tikai tiem, kuriem ir abas kājas.

Maika Kūtsa pieredze ir viens no stāstiem, kas iedvesmojis jaunāko H&M sporta apģērbu līnijas reklāmas kampaņu. Tajā zīmols cildina personīgās uzvaras ne tikai sportā, bet arī dzīvē.

Maika Kūtsa foto

At peace. ✌️ In order to coexist, they have to exist. #stopsharkfinning #gopro @oceanicramsey @juansharks

A photo posted by Mike Coots (@mikecoots) on

When the moon meets the Pacific.

A photo posted by Mike Coots (@mikecoots) on