Edgara stāsts par klientu apkalpošanu kļuvis par dienas “naglu”. Izsmejies arī tu!

2 komentāri
Edgara stāsts par klientu apkalpošanu kļuvis par dienas “naglu”. Izsmejies arī tu!
Foto: facebook/edgars.bartulans

Ceturtdien milzu ātrumā internetu “apskrējis” sociālās saziņas vietnes Facebook lietotāja Edgara stāsts par klientu apkalpošanu. Šis ir piedzīvojums ar laimīgām beigām.

Stāsts ir šāds. Edgars kādā uzņēmumā ir pasūtījis pavisam neliela izmēra grīdas segumu. Piegādātājs vēlas noskaidrot, vai pasūtījumā nav ieviesusies kļūda, jo 1 gabaliņš 50×50 cm grīdas seguma piegādātājam šķiet aizdomīgs.

Piegādātāja un klienta sarakstes ietvaros atklājas, ka pavisam mazītiņais grīdas segums Edgaram nepieciešams, lai paliktu zem veļasmašīnas, “lai flīzes nekrīt no sienām nost”. “Es varbūt vēlāk paķeršu dažus paklājus, ko palikt zem guļamistabas gultas, ja jūs saprotat, par ko es runāju…” saraksti atklāj Edgars.

Izrādās, Edgars veļasmašīna ir tāda “elles radība”, ko bail slēgt iekšā bez novietošanas uz gumijas virsmas, bet veļa negaida. Lai apspiestu vēlmi mazgāt, piegādātājs nāk klajā ar patiesi vērtīgu ieteikumu: “Esot tādas modernas gumijas, ar ko varot glaunas rokassprādzes visiem draugiem nomargot, un vienmēr var noskatīties Gredzenu pavēlnieka triloģiju”.

Veļasmašīnas īpašnieks šo novērtējis kā labāko klientu apkalpošanas piemēru. Par labu to atzinuši arī Facebook lietotāji, kuri ar ierakstu dalījušies vairāk nekā 1000 reižu, bet stāsts saņēmis gandrīz 2 tūkst. “patīk” atzīmju.

Visu saraksti lasi šeit: