Suns sasveicinās ar kioska apmeklētājiem

Komentāri
Suns sasveicinās ar kioska apmeklētājiem
Foto: Taro the Shiba Inu, Flickr

Kāds šiba inu šķirnes suns padarījis nelielu veikaliņu Tokijā par populāru tūristu apskates objektu. Suns savam saimniekam palīdz veikalu arī vadīt.

Draudzīgā suņuka Šibu darba pienākumos ir mazā kioska lodziņa atvēršana ik reizi, kad ierodas jauns pircējs. Kioska īpašniece uzskata, ka suns to iemācījās no viņas, jo ikreiz, kad atnāk klients, viņa atver durtiņas un to pasveicina. Sunim, viņasprāt, iepaticies, ka cilvēki uz viņu reaģē tik ļoti pozitīvi un saviļņojoši, tādēļ suns to turpinājis darīt jau pastāvīgi.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Ja klientu ir mazāk, Šibu patīk darba laikā laiski gulšņāt, taču uzreiz, tiklīdz dzirdams tuvojamies jauns klients, viņš steigšus metas to sveicināt, apgalvo suņa saimniece.

Tūriste no Taivānas gan norāda, ka ir manījusi, ka suns ne vienmēr sveicinās ar klientiem. Citreiz viņš vienkārši paslēpies un grauž gurķus, saka sieviete. Tie viņam īpaši garšojot.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl