1 komentārs

Lai gan Valentīndiena jau tālu aiz muguras, tehnoloģiju ražotājs Lenovo jaunākajam planšetdatora modelim Tablet Pro 2 izveidoja īpašu kampaņu, kurā ļoti prasmīgi nospēlēja uz skatītāju jūtām. Pačukstēsim priekšā, ka tika iesaistīts suns vārdā Bārnijs.

Lai pēc iespējas veiksmīgāk parādītu jaunās “planšetes” sniegtās iespējas, tika izspēlēts stāsts par kādu pāri. Kādā no meitenes dzimšanas dienām puisis viņai uzdāvināja suni, kas kļuva par abu attiecību simbolu. Taču, kā tas pāriem mēdz notikt, nesaskaņas brīžiem ņem virsroku, no kā emocionāli diemžēl cieta arī suņuks vārdā Bārnijs. To, kā atrisinājās situācija, skaties video!

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

P.S. Nē, šis nav komercraksts! :)

VIDEO

TOP komentāri

  • Aivars
    0 0 0

    Aivars

    Nu dikti gudrs duksis! :-) A kas viņam ierādīja, kā jārīkojas ar jauno planšeti? ;-)

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl