Coca-cola rada nebijušu reklāmu, no kuras iespējams padzerties

Komentāri

Kompānijas Coca-cola mārketinga guru allaž izcēlušies ar izteiksmīgi radošām idejām, tomēr nu viņi meistarībā pārspējuši paši sevi.

Uzņēmuma pārstāvji radījuši izdzeramo reklāmu. Lai kur šī reklāma atrastos, radio, TV, drukātajā presē vai sociālajos tīklos, pēc tās noskatīšanās, noklausīšanās vai izlasīšanas tavas slāpes tiks remdētas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Coca-cola radījusi ne vien reklāmas instalācijas, no kurām plūst pavisam īsta kola, bet arī padzirdījuši savus cienītājus ar tehnoloģiju palīdzību. Ikviens, kurš, TV redzot Coca-colas reklāmu, dzēriena ieliešanas skaņu ierakstījis lietotnē Shazam, vēlāk to varēja samainīt pret savu Coca-colas pudelīti tuvākajā lielveikalā. Līdzīgas akcijas notikušas arī mikroblogošanas vietnē Twitter.com un daudzviet citur.

VIDEO

Saņem notifkācijas par jaunākajām ziņām! Izvēlies ziņas, izklaide vai abus!
Kas ir notifikācijas?

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 3

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl