Coca-cola rada nebijušu reklāmu, no kuras iespējams padzerties

Komentāri

Kompānijas Coca-cola mārketinga guru allaž izcēlušies ar izteiksmīgi radošām idejām, tomēr nu viņi meistarībā pārspējuši paši sevi.

Uzņēmuma pārstāvji radījuši izdzeramo reklāmu. Lai kur šī reklāma atrastos, radio, TV, drukātajā presē vai sociālajos tīklos, pēc tās noskatīšanās, noklausīšanās vai izlasīšanas tavas slāpes tiks remdētas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Coca-cola radījusi ne vien reklāmas instalācijas, no kurām plūst pavisam īsta kola, bet arī padzirdījuši savus cienītājus ar tehnoloģiju palīdzību. Ikviens, kurš, TV redzot Coca-colas reklāmu, dzēriena ieliešanas skaņu ierakstījis lietotnē Shazam, vēlāk to varēja samainīt pret savu Coca-colas pudelīti tuvākajā lielveikalā. Līdzīgas akcijas notikušas arī mikroblogošanas vietnē Twitter.com un daudzviet citur.

VIDEO

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl