Coca-cola rada nebijušu reklāmu, no kuras iespējams padzerties

Komentāri

Kompānijas Coca-cola mārketinga guru allaž izcēlušies ar izteiksmīgi radošām idejām, tomēr nu viņi meistarībā pārspējuši paši sevi.

Uzņēmuma pārstāvji radījuši izdzeramo reklāmu. Lai kur šī reklāma atrastos, radio, TV, drukātajā presē vai sociālajos tīklos, pēc tās noskatīšanās, noklausīšanās vai izlasīšanas tavas slāpes tiks remdētas.

Coca-cola radījusi ne vien reklāmas instalācijas, no kurām plūst pavisam īsta kola, bet arī padzirdījuši savus cienītājus ar tehnoloģiju palīdzību. Ikviens, kurš, TV redzot Coca-colas reklāmu, dzēriena ieliešanas skaņu ierakstījis lietotnē Shazam, vēlāk to varēja samainīt pret savu Coca-colas pudelīti tuvākajā lielveikalā. Līdzīgas akcijas notikušas arī mikroblogošanas vietnē Twitter.com un daudzviet citur.

VIDEO

Lasi vēl