Call of Duty spēles izstrādātāji – zagļi!?

1 komentārs

Pagājušā nedēļa bijusi pilna ar ziņām, kas bijušas svarīgas “geiminga” pasaulei. Iepriekšējā GameFace epizodē tika ziņots par Call of Duty Infinite Warfare spēli, kurai bija iznācis treileris, bet tagad neliels tīzerītis klajā laists arī tā sīvākajai konkurentei – Battlefield 1.

Šī spēle dodas pavisam citā virzienā kā Infinite Warfare – tās notikumi risinās Pirmā pasaules kara laikā, un iedvesmu tā smēlusies no īstiem vēstures notikumiem. Runājot par pašu spēles treileri, tas sasniedza rekordu video vietnē YouTube, kļūstot par vislielāko “Like” savākušo treileri tā vēsturē. Savukārt Call of Duty jaunākā versija lauzusi pavisam citu rekordu, saņemot visvairāk “Dislike” – gandrīz 1,8 miljoni.

Video

Battlefield 1 tiks izlaista 21. oktobrī, un ir nostādījusi sevi ļoti labā pozīcijā pēc šīs nelielās treileru cīņas. Tik liela nepatika pret Infinite Warfare ir tādēļ, ka Call of Duty izstrādāji savās spēlēs nespēj ieviest neko jaunu – ne stāstā, ne izskatā, turklāt jaunā spēle maksāšot 80 dolārus. Taču cena tāda, jo līdzi ar to nākšot arī Modern Warfare pārtaisīto versiju, taču atsevišķi to iegādāties nebūs iespējams.

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl