“Apple” ielaužas modes preču pasaulē

Komentāri
“Apple” ielaužas modes preču pasaulē
Foto: AFP/ Scanpix

Kompānija “Apple”, kas ražo pazīstamos iPhone un iPad, nolēmusi spert soli modes aksesuāru pasaulē, sarīkojot negaidītu prezentāciju Parīzē ar nolūku pievērst tur notiekošās modes nedēļas apmeklētāju uzmanību.

Pēdējā brīdī, taču ļoti labi organizētajā publicitātes pasākumā Kalifornijā bāzētais tehnoloģiju gigants izvēlējās ekskluzīvo modes preču veikalu “Kolette” kā arēnu sava viedpulksteņa prezentācijai – tikai pāris kvartālu no vietas, kur Parīzes modes nedēļas apmeklētāji pulcējās uz “Chanel” modes skati.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Notiekošais daudziem bija pārsteigums, taču pirmie, kas uz to reaģēja, bija “Apple” fani. Viņiem nebija lieki jāskaidro tas, kas bija acīmredzams – “Apple” vēlas, lai jaunais pulkstenis tiktu uztverts ne vien kā elektronikas prece, bet arī kā modes aksesuārs.

“Apple” pulkstenis pārdošanā nonāks vien nākamgad, taču komentētāji ir vienisprātis, ka ar šo rīku kompānija sākusi bruģēt ceļu uz savu vietu luksusa aksesuāru segmentā.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl