21. Rīgas modes nedēļā prezentē pikantu apakšveļu

Komentāri
21. Rīgas modes nedēļā prezentē pikantu apakšveļu
Amorelle. Publicitātes foto

No 28. oktobra līdz 1. novembrim Latvijas galvaspilsētā norisinājās 21. Rīgas modes nedēļa (Riga Fashion Week). Piecus vakarus vairāk nekā 20 modes zīmoli prezentēja savas 2015. gada pavasara/vasaras kolekcijas, tostarp arī apakšveļas zīmola Amoralle jaunāko kolekciju.

21. Rīgas modes nedēļā savas jaunākās kolekcijas izrādīja Katya Katya Shehurina, Atis Artemjevs, Amoralle, Anna Led, Nóló, Narciss, M-Couture, Sin On the Beach, Dace Bahmann (BeCarousell), Skladnova, Ilya Bulichev (kopā ar Jeļenu Ušakovu un Elgu Homicku), Recycled.lv, Red Salt un QooQoo no Latvijas, Ivo Nikkolo un Pohjanheimo no Igaunijas, Victoria Gres no Ukrainas, kā arī Marco Grisolia un ASG no Itālijas, bet kā debitanti startēja Latvijas zīmoli Loverain by Nadia Kirpa un Keta Gutmane un Lietuvas zīmols Daili.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Dizaineru modes skates apmeklēja ap 10 000 cilvēku, tostarp arī Latvijā pazīstami cilvēki – Rīgas mērs Nils Ušakovs, politiķi un uzņēmēji Mārtiņš Bondars ar sievu Ievu, Inese Šlesere, SIA Dominikss valdes priekšsēdētāja Benita Sadauska, dziedātāji Jānis Stībelis un Linda Leen, TV seja Ketija Šēnberga, Ieva Adamss un Renārs Zeltiņš, operas dīvas Ineses Galantes meita Diāna Galante un citi.

Sadarbojoties RFW un dizaina apģērbu veikalam Paviljons, tirdzniecības centrā Riga Plaza tika atvērts Pop-Up veikals, kurā var iegādāties apģērbu un aksesuārus no aktuālās rudens-ziemas sezonas kolekcijām no jau labi pazīstamiem Rīgas modes nedēļā pārstāvētajiem modes zīmoliem BeCarousell, Salt, Paviljons, One Wolf, QooQoo un Amoralle. Veikals būs atvērts līdz nākamā gada 3. janvārim.

Rīgas modes nedēļas partneris, dizaina preču interneta veikals CreativeLatvia.com RFW laikā sniedza vienreizēju iespēju rezervēt tērpus līdz ar katras modes skates sākumu, tādējādi piedāvājot nopirkt dizaineru drēbes dažus mēnešus, pirms tie būs pieejami veikalos. Apģērbus no tikko prezentētajām dizaineru pavasara-vasaras kolekcijām būs iespējams iegādāties vietnē CreativeLatvia.com līdz 15. novembrim.

Rīgas modes nedēļas programma sevī ietver ne tikai profesionālas tērpu kolekciju skates, bet arī dažādas prezentācijas un ballītes. Modes nedēļas ietvaros šovrūmā 8 Rooms tirdzniecības centrā Galleria Riga notika Baltijas dizaineru darbu prezentācija mediju pārstāvjiem un iepircējiem, butikā Madam BonBon tika prezentēta itāļu zīmola Corti Milano somu kolekcija, Mākslas galerijā PUTTI notika Tanel Veenre (Igaunija) mūsdienu rotaslietu izstādes atklāšana, kā arī notika make-up masterklase Make-up Art Skolā un Alexander Wang x H&M kolekcijas prezentācija. 28. oktobrī klubā Bar.Ber Room tika atzīmēta RFW atklāšana, 29. oktobrī klubā First – Latvijas zīmola Narciss ballīte. 30. oktobrī ballīti rīkoja žurnāls L’Officiel Latvija restorānā Suite @ Grand Palace Hotel. Savukārt 31. oktobrī klubā Coyote Fly norisinājās Cosmopolitan Night Out ballīte ar modes skatēm no zīmoliem List un Rosme, bet 1. novembrī RFW noslēguma ballīte, kuras laikā tika piedāvāts Schwarzkopf Professional frizieru šovs un jau tradicionālā Riga Fashion Week pieprasītāko modeļu apbalvošana. Šajā sezonā par vispieprasītākajām modelēm tika atzītas Anastasija Poteškina (Freyja), Oksana Jesipenko (Dandy) un Jekaterina Survillo (Freyja), kuras piedalījās 14 modes skatēs, un Grand Prix ieguva Aleksandra Hiļčuka (Freyja), piedaloties 16 skatēs.

Rīgas modes nedēļa jau tradicionāli raisa plašu ažiotāžu gan vietējā, gan arī ārzemju presē, kas rada priekšstatu pat Latvijas galvaspilsētu visā pasaulē. Šoreiz Rīgas modes nedēļu apmeklēja žurnālisti no Collezioni Donna un Vogue (Itālija), Fashion Collection un DC magazine (Krievija), Design42Day.com, kā arī iepircēji no Maskavas, Sanktpēterburgas un Viļņas.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl