Gribi labus sporta sasniegumus? Tev jāzina šīs 11 gardās receptes

Pievienot komentāru
Gribi labus sporta sasniegumus? Tev jāzina šīs 11 gardās receptes
Skaties.lv/publicitātes foto

Lai sasniegtu teicamu fizisko formu nepieciešami ne tikai regulāri fiziskie treniņi, bet arī pēc speciālistu ieteikuma – veselīgs uzturs. Lai tas nekļūtu vienveidīgs un garlaicīgs, piedāvājam 11 receptes, kas tavu veselīgo virtuvi padarīs interesantām garšām piesātinātāku un interesantāku.

Brokastis

Sātīgās sezonas brokastis

Foto: publicitātes foto

Aukstam ūdenim pievieno sāli, kukurūzas putraimus, un visu samaisa. Uz lielas uguns to vāra līdz pirmajam burbulim, ik pa laikam apmaisot, tad pievieno olīveļļu, liesmu pazemina līdz vidējai un turpina vārīt ~ 30 minūtes, ik pa laikam apmaisot. Kad putra sabiezējusi un sāk atrauties no katla malām un apakšas, ir laiks to pārliet cepamajā formā (24 x 18 cm) un atstāt dzesēties uz pāris stundām.

Visu recepti skati te!

Četru graudu spēka putra

Foto: publicitātes foto

Katliņā ieber pārslas, pielej aukstu ūdeni un liek vārīties. Vārīšanas laikā pievieno šķipsniņu sāls, cukuru un apmaisa. Ja pārslas ir uzsūkušas visu ūdeni, tad to vēl nedaudz pielej. Uz nelielas liesmas vāra putru ~ 10 minūtes.

Visu recepti skati te

Paniņu pankūkas

Foto: publicitātes foto

Pagatavošana – miltus sajauc kopā ar sāli, cepamo pulveri un cukuru. Pievieno olas, un visu kārtīgi samaisa, lai nav kunkuļu. Pamazām pievieno paniņas.

Visu recepti skati te!

Salāti

Zaļie salāti

Foto: publicitātes foto

Sparģeļus liek uz karstas pannas un cep 1,5 minūtes no katras puses. Aplej ar nedaudz olīveļļas un pievieno sāli un piparus. Pēc tam uz tās pašas karstās pannas apcep plāni vai smalki sagrieztu maizes šķēlīti, līdz izveidojušās zeltainas maliņas.

Visu recepti skati te!

Dzērieni

Diedzētu auzu kokteilis

Foto: publicitātes foto

Visas sastāvdaļas liek blenderī un blendē, līdz iegūta krēmīga un gluda konsistence. Tas ir ļoti barojošs kokteilis.

Visu recepti skati te!

Uzkodas

Spēka maize

Foto: publicitātes foto

Uz maizītēm smērē kokosriekstu sviestu, liek ripiņās sagrieztu avokado un tomātu. Pārber ar sēklām.
Visu recepti skati te!

Pamatēdieni

Vegāniskie kvinojas rullīši

Foto: publicitātes foto

Izvāra kvinoju pēc paciņas instrukcijas. Gatavai kvinojai pierīvē vārītu bieti un kārtīgi samaisa, lai biete nokrāso kvinoju koši lillā.

Visu recepti skati te!

Prosas, dārzeņu un gaļas sautējums

Foto: publicitātes foto

Lobītas cūku pupas liek vārīties sālsūdenī un vāra 20 minūtes. Bļodā sajauc sojas mērci, medu un garšvielas un iemarinē tajā nelielos gabaliņos sagrieztu cūkgaļu. Ja laika vairāk, atstāj uz stundu vai līdz pat nākamajai dienai ledusskapī.

Visu recepti skati te!

Take-away jeb pusdienu maltīte līdznešanai – pasta ar zaļumu mērci un tunci

Foto: publicitātes foto

Pastu novāra pēc instrukcijas uz iepakojuma. Paipalu olas novāra un nomizo. Blenderī liek zaļumus, apgrauzdētus riekstus, citronu sulu, pievieno eļļu un sablendē. Mērcei jābūt lēni tekošai konsistencei. Mērci pārlej pāri pastai un sajauc kopā.

Visu recepti skati te!

Deserti

Foto: publicitātes foto

Dateles attīra no kauliņiem. Riekstus apgrauzdē uz pannas vai cepeškrāsnī. Virtuves kombainā ber dateles, riekstus un izvēlētos žāvētos augļus. Pievieno kanēli un citronu sulu, un visu sakuļ kopā viendabīgā masā. Sākumā kuļ uz maziem apgriezieniem, lai kombainam nav pārāk grūti, tad apgriezienus palielina.

Visu recepti skati re!

Zupas

Pastinaku biezzupa ar bekona kraukšķiem pusdienās

Foto: publicitātes foto

Uzkarsē pannu un vispirms tajā apcep bekonu. Kad tas ir kraukšķīgs, noņem un uz papīra dvieļa notecina liekos taukus. Bekona taukos apcep smalki sakapātu sīpolu un ķiploku. Kad tie ir caurspīdīgi, pievieno nomizotus un 1 cm gabaliņos sagrieztus pastinakus un visu nedaudz apcep. Buljona kubiņu sadrupina un pievieno pannas saturam.

Visu recepti skati te!