QooQoo jaunās kolekcijas iedvesma gūta kosmētikā

Komentāri
QooQoo jaunās kolekcijas iedvesma gūta kosmētikā
Publicitātes attēls

Jau nākamotrdien, 17. martā, tiks atklāta 22. Rīgas modes nedēļa, kas sola apmeklētājiem sagādāt ne mazums aizraujošu pārsteigumu piecu dienu garumā. Atklāšanās pašmāju modes zīmols QooQoo sadarbībā ar Maybelline New York prezentēs jaunāko 2015. gada rudens/ziemas sezonas kolekciju.

Ilgi gaidītās modes nedēļas atklāšanas vakara koncepcija šogad ir tapusi sadarbībā ar dekoratīvās kosmētikas zīmolu Maybelline New York un vienu no Latvijā populārākajiem un iecienītākajiem jauneklīgās modes zīmoliem QooQoo, kas 17. marta vakarā prezentēs savu jaunāko 2015. gada rudens-ziemas sezonas kolekciju. Lai radītu dekoratīvos rakstus vairākiem eksperimentālajiem kolekcijas tērpiem, zīmola dizainere Aļona Bauska radošajā procesā ir iedvesmojusies no trīs Maybelline New York šā brīža top produktiem – Lash Sensational skropstu tušas, Master Graphic acu kontūrzīmuļa un ikoniskā Baby Lips lūpu balzama.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Kreatīvā darba rezultātā Maybelline New York mūsdienīgais koncepts ir apvienots ar 1960. gadu brīvības garu un šīs dekādes spožāko stila ikonu – Tvigijas un Džeinas Birkinas – nezūdošo fenomenu, radot patiesi apbrīnojamu modes kolekciju QooQoo dizaineres izpildījumā, kas jau ierasti solās kļūt par ikviena modes entuziasta gaidāmās sezonas garderobes must-have sastāvdaļu. Grafiskas līnijas, dzīvespriecīgi toņi, pamanāms acu grims, kas pauž neviltotu tieksmi pēc brīvības – tas nenoliedzami ir bezrūpīgi mūsdienīgajā QooQoo stilā.

Nav noslēpums, – kad grims sastopas ar modi, rodas kas vairāk nekā tikai koptēls; tas ir dzīvesstils. Tieši tādēļ gaidāmās modes skates laikā grima mākslinieces lomu uzņemsies Maybelline New York oficiālā vizāžiste un ilggadēja industrijas profesionāle Dita Grauda, kuras lieliskās spējas un aktuālākās grima pasaules tendences varēs novērtēt visas modes skates garumā, smeļoties iedvesmu arī savam rudens un ziemas sezonas vizuālajam tēlam.

Paralēli aizraujošajai modes skatei RFW atklāšanas vakarā neiztrūks arī muzikāli pārsteigumi, par kuriem rūpēsies enerģiskais klubu dīdžejs Bogdan Taran. Tāpat viesus sagaida arī īpašs šovs – jaunās dziedātājas MNTHAS uzstāšanās -, kas pārliecinoši iezīmēs modes skates sākumu un QooQoo drosmīgo izgājienu. MNTHA plašāku publikas atpazīstamību ir guvusi salīdzinoši nesen, un tieši mūziķes spilgtā āriene un ekstravagantais stils ir ļāvis viņai īsā laikā kļūt par zīmola rudens-ziemas kolekcijas seju.

”Ar prieku jāteic, ka, pateicoties šai aizraujošajai sadarbībai, kolekcija WildChild zīmolam QooQoo ir atgriezusi tīru krāsu košumu. Baby Lips rotaļīgo toņu paletes iedvesmota, es pēc ilgiem radošajiem eksperimentiem esmu no jauna radusi iedrošinājumu izmantot košas krāsas, kas jau kopš pašiem pirmsākumiem ir bijis zīmola QooQoo pamats un atšķirības zīme. Varu garantēt, ka šī QooQoo skate būs ļoti īpaša, jo šosezon esmu atradusi vēl nebijušu iedvesmu un cilvēkus, kas noticēja un iedrošināja mani ļauties pilnīgai radošai brīvībai. Esmu gatava dalīties priekā par padarīto arī ar citiem,” sajūsmu pauž QooQoo dizainere Aļona Bauska.

”Maybelline New York pamatā ir mīlestība pret modi, un arī zīmola radītie tēli ir ne tikai moderni, bet arī vienmēr pamanāmi. Tie pārstāv mūsdienu straujo dzīvesstilu un ikvienu par sevi pārliecinātu personību. QooQoo un Maybelline New York zīmolu starpā jau gadiem pastāv teicama stila sinerģija, kas nozīmē, ka arī savstrarpējā sadarbība ir vairāk nekā lieliska. Es ar nepacietību gaidu šīs kolorītās apvienības rezultātu, kā arī iespēju eksperimentēt ar savu koptēlu, sākot no grima līdz pat drosmīgajiem QooQoo apģērbiem un aksesuāriem,” komentē Maybelline New York produktu menedžere Latvijā Anfisa Nikitenko.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl