Kā ātri iegūt plakanu vēderiņu? Skaistumkonkursu karalienes Anitas Pužules zelta padomi

Pievienot komentāru
Kā ātri iegūt plakanu vēderiņu? Skaistumkonkursu karalienes Anitas Pužules zelta padomi
VILNIS IZOTOVS

Jau vairākas nedēļas baudām vasaras sauli, un tas ir licis daudzām daiļā dzimuma pārstāvēm attapties un saprast, ka ziemas laikā uzkrātie tauciņi nekur nav pazuduši. Skaistuma konkursu dalībniece un fitnesa modele Anita Pužule sniedz padomus, kā ātri atbrīvoties no mazajām ”riepiņām”.

Anitas Pužules pieci padomi, kas liks ”riepiņām” pazust:

1.       Dzer ūdeni, vislabāk aukstu

Ūdens uzlabos vielmaiņu, palīdzēs izvadīt šlakvielas un veicinās svara samazināšanos. Ja izvēlēsies aukstu ūdeni, tauku dedzināšana būs vēl aktīvāka!

”Atceries, ka minimums ir 2 litri, kas jāizdzer dienas laikā!” tā Anita.

2.       Brokastīs izvēlies auzu pārslas

Vāri biezputru, ēd aplietas ar ūdeni vai pieber tās bez piedevu jogurtam, izvēle tava! Auzu pārslas ir apbrīnojami labs produkts, tās satur daudz šķiedrvielu, saliktos ogļhidrātus un ir bagātas dabīgajām prebiotikām.

”Lietojot auzu pārslas, uzturā samazināsies sliktā holesterīna līmenis un stabilizēsies cukura līmenis asinīs. Tās dod sāta sajūtu un sniedz daudz enerģijas aktīvai dienai,” skaidro Anita.

3.       Ēd avenes

Pusglāze aveņu dienā. Vairāki pētījumi ir apstiprinājuši, ka šajās ogās atrodami ketoni – tie veicina tauku dedzināšanas aktivitāti. Turklāt avenes ir garšīgas, satur maz kaloriju un ir vitamīniem bagātas. Pievieno tās brokastu biezputrai vai ēd starp ēdienreizēm.

4.       Sporto

Jebkuras fiziskās aktivitātes, kas tev patīk, palīdzēs ātri atgūt vasaras figūru. Skrien, cilā svarus, nodarbojies ar jogu vai pilatēm. Labs ir viss, ko dari regulāri un ar prieku.

5.       Izgulies

Nepietiekams miegs ir saistīts ar apetītes pieaugumu un sāta sajūtas samazināšanos. Ja neizgulēsies, nākamajā dienā izsalkums būs daudz lielāks, un tu, pat nemanīsi, ka ēd vairāk, nekā nepieciešams tavam organismam!

”Ja izgulēsies noteiktās 8 stundas, hormoni līdzsvarosies, ķermenis atpūtīsies un nākamajā dienā enerģijas būs daudz vairāk,” informē Anita.