“Instameitenes” sāk izkonkurēt klasiskās supermodeles

Komentāri
“Instameitenes” sāk izkonkurēt klasiskās supermodeles
gigihadid/Instagram - kendalljenner/Instagram

Ņujorkā sākusies gadskārtējā modes nedēļa. Tajā aktīvi piedalīsies arī slavenākās supermodeles, kuras savu īpašo statusu ieguvušas, pateicoties kuplam sekotāju skaitam sociālajos tīklos. Šā iemesla dēļ izdomāts arī īpašs termins – “instameitenes”.

Pirmo reizi vārds “instameitenes” parādījās modes žurnāla Vogue pagājušā gada septembra numurā. Žurnāls savus lasītājus iepazīstināja ar tām modelēm, kuras plaši ilustrē savu dzīvi sociālajos medijos un kuru Twiter un Instagram kontiem ir miljonos mērāms sekotāju pulks.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Žurnāls šīs meitenes nodēvējis par mūsu laikmeta radītajām supermodelēm. Par savu tēlu rūpējas viņas pašas, nevis konkrēts modes nams. Dizaineri par viņām pat cīnās, jo meiteņu ietekme sociālajos medijos garantē konkrētas fanu bāzes uzmanības iegūšanu. Eksperti neslēpj, ka “instameitenes” ir fenomens. Un šobrīd apģērbu vairs nav tik viegli pārdot, jo klients aiz tā vēlas redzēt personību.

Starp “instameiteņu” elites modelēm ir 19 gadus vecā Džidži Hadida – jaunākā Maybelline skaistumkopšanas sērijas līdzekļu seja. Hadidas Instagram kontam seko gandrīz divi miljoni cilvēku. Tiesa, šajā ziņā viņu neskaitāmas reizes pārsteidz Kimas Kardašajanas pusmāsa Kendala Dženere, kurai sociālajos medijos seko 36 miljoni fanu.

“Instameiteņu” elite turpmākajās dienās būs plaši nodarbinātas Ņujorkas Linkolna centrā, kur līdz 19. februārim notiks 76 no 94 oficiālajām Ņujorkas modes nedēļas skatēm.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl