Digitālais laikmets atstāj nospiedumus modes pasaulē

Komentāri
Digitālais laikmets atstāj nospiedumus modes pasaulē
Foto: EPA/ LETA

Ar krāšņu Francijas modes dizaineres Kristīnes Phungas jaunāko valkāšanai gatavo tērpu kolekciju Francijas galvaspilsētā dots starts Parīzes modes nedēļai.

Tā dēvētā gatavs valkāšanai modes nedēļa Parīzē ilgs līdz 11. martam, un tās ietvaros savus tērpus izrādīs 92 modes mākslinieki un modes nami. Gaidāmākās no tām solās būt Chanel un Dior modes namu skates, taču Parīzes modes nedēļa atklāja jaunā Francijas modes dizainere Kristīne Phunga. Viņa skaidroja, ka ir ļoti pagodināta, ka tieši viņai bija uzticēts ievadīt pēdējo no četrām lielajām modes nedēļām šajā gadā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Savai jaunākajai kolekcijai francūziete iedvesmu smēlusies no digitālā laikmeta, savos tērpos viņa centusies atspoguļot salauztas kamera efektu, kad visa pamatā ir kļūdas, nobīdes un attēla izkropļojums. To viņa centās apvienot ar spilgtām krāsām un daudz spīduma.

Salauztās kameras efekts atstāja daudzkrāsu efektu uz Kristīnes Phungas kleitām un biksēm, kas tika veidoti eksotiski zaļos un violetos toņos.

Šī ir jau septītā Kristīnes Phungas veidotās kolekcijas skate. Pirms tam viņa gatavoja tērpus See By Chloe, Baby Dior un Lacoste modes namiem.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl