Bunģieris uzbungo uz meiteņu dupšiem

4 komentāri

Bungu vietā izmantojot trīs daiļavu dibenus, latviešu bundzinieks Reinis Reķis radījis pikantu video, kurā apspēlēta populārā filmas Neiespējamā misija (Mission Impossible) tēma. Košais video izskan kā sveiciens Valentīna dienā.

“Bungu spēle ir viena no manām kaislībām, un šo hormonu piesātināto sajūtu vēlējos parādīt arī citiem, tāpēc video man palīdz trīs meitenes. Attiecības vienmēr ir bijusi ne tā vienkāršākā tēma, taču gribu iedrošināt – tā nav “neiespējamā misija”,” saka R. Reķis.

Improvizācija par filmas Mission Impossible tēmu ir jau trešais R. Reķa bungu kaverversiju video. Līdz šim talantīgais bundzinieks piedalījies šovā Latvijas Zelta talanti, vada skaņas un gaismas īres kompāniju RR Agency, ir viens no Latvijā radīto bungu Bro Creation Drums vēstnešiem.

Video tapšanā palīdzējis Jānis Vīksna (video), Reinis Kārkliņš (skaņa), Reinis Reķis (mūzika) un RR-Agency (gaisma, studija).

TOP komentāri

  • ....
    0 0 0

    ....

    Idiotisms.Cik redzams poedeja laika LV juk prata visadi pajolini. Prostitutas slave,dazadu novirzu psihologisku cilveki ari ir goda,tagad vel sitats.Pretigi vienkarsi,jo tas tikai parada par arvien zemaku intelekta limeni ne tikai tim kuri piedalas tacu ari par massu medijiem,kuri tadas lietas slave.
  • Patiesība
    0 0 0

    Patiesība

    Kas tas ,,bunģieris,, tāds par zvēru???????????
    Bundziniekus pazīstu, laikam jau ka pareizi atzīmēts, jo bundzinieki bungas rībina:))
  • Saša

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl