Komentāri
Svinīgā ceremonijā noskaidroti Latvijas ietekmīgākie ”influenceri”
PUBLICITĀTES FOTO

Piektdien, 7. decembrī, norisinājās pirmā “Latvijas Golin Accelerators of Relevance Influenceru indeksa 2018” rezultātu paziņošana. Tajā par ietekmīgāko un nozīmīgāko sociālo tīklu “influenceri” tika atzīta modes eksperte un žurnāliste Maija Silova. Otrajā vietā makro “influenceru” kategorijā ierindojās bokseris Mairis Briedis, kam sekoja aktrise Ieva Florence.

Par medium kategorijas uzvarētāju tika sumināts stilists Rojs Rodžers, par otro nozīmīgāko “influenceri” šajā kategorijā tika nosaukts Lauris Zalāns, bet trešo – “Youtube” kanāla “PARâdi MODI” īpašniece, modes un stila entuziaste Anete Ozoliņa.

Savukārt mikro kategorijā pirmajā vietā ierindojās mūziķis Reinis Sējāns.

Pasākuma apmeklētājiem bija iespēja arīdzan noskaidrot deviņu jomu līderus trijās kategorijās – mikro (sekotāju skaits no 1000 līdz 10 000), medium (sekotāju skaits no 10 000 līdz 25 000) un makro (sekotāju skaits virs 25 000).

Latvijas sociālo tīklu “influenceri” tika vērtēti tādās jomās kā dzīvesstils, ēdiens, skaistums, dizains, mode, izklaide, foto&video, sports un jaunatne.

Kategorijā dzīvesstils laurus plūca Marta Logina (mikro), jaunā māmiņa Kristīne Danenbergsone (medium) un skaistumkonkursu dalībniece Diāna Kubasova (makro).

Par kategorijas ēdiens labākajiem tika atzītas tādas ēdiena gatavošanas entuziastes kā Katrīna Mame (mikro), Signe Meirāne (medium) un Anna Panna (makro).

Kategorijas skaistums uzvarētājas bija “Instagram” konta “almazaproha” autore (mikro) un Laura Alksne (medium).

Makro kategorijā balva nevienam netika pasniegta.

Dizaina kategorijā par uzvarētājiem tika pasludināti šādi “influcenceri”: Gundega Skudriņa (mikro), Ieva Cipruse (medium) un Elita Patmalniece (makro).

Kā nozīmīgākie izklaides “influenceri” tika atzīti Reinis Sējāns (mikro), Kristīne Virsnīte (medium) un Maija Silova (makro). Savukārt par kategorijas foto&video uzvarētājiem tika pasludināti Sabīne Unda (mikro), Mārcis Baltskars (medium) un Jānis Paļulis (makro).

Par nozīmīgākajiem sporta “influcnceriem” Latvijā tika atzīti Annija Roga (mikro), Reinis Nitišs (medium) un Mairis Briedis (makro).

Savukārt kategorijā jaunatne par ietekmīgākajiem sociālo tīklu “influenceriem” tika atzīti “Engelmeitene” (mikro), Rojs Rodžers (medium) un Evelīna Pārkere (makro).

”Mēs ceram, ka šī indeksa rezultāti kalpos kā ceļa karte tiem Latvijas uzņēmumiem, kuri vēlas ilgtermiņā sadarboties ar “influenceriem”, jo parāda ne tikai reālo konkrētā cilvēka auditoriju, bet arī to jomu, kurā sekotāju piesaiste ir vislielākā,” teica “Golin Riga” “infuenceru” projektu vadītājs Deniss Ševeļovs.

Lasi vēl