Andris Bulis reklamē vīriešu apakšveļu

3 komentāri
Andris Bulis reklamē vīriešu apakšveļu
Aktieris Andris Bulis (centrā) piedalās Latvijā pirmā vīriešu veļas veikala "Gints Bude Riga" atklāšanas pasākumā tirdzniecības centrā "Galleria Riga". (Foto: Ieva Lūka, LETA)

Modes dizainers ar 25 gadu darba pieredzi Gints Bude piedāvā veļas līniju vīriešiem. Sadarbības partneris un jaunā produkta reklāmas ”seja” ir aktieris Andris Bulis.

Ceturdien tirdzniecības centra Galleria Riga 2.stāvā durvis vēra pirmais vīriešu veļas veikals Latvijā Gints Bude Riga.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

”Ilgus gadus ģērbjot klientus, dažādu TV šovu dalībniekus un pārzinot veikalu piedāvājumu, sapratu, ka ”melnais caurums” ir kvalitatīva vīriešu veļa. Divarpus gados paveiktais iepriecina, jo visatzinīgāk to novērtē tieši ārzemnieki,” uzsver modes dizainers Gints Bude.

Līnija sastāv no vairāk nekā 100 dažādiem konstruktīviem risinājumiem – modeļiem, kas nodrošina komforta izjūtu un teicamu vizuālo izskatu visas dienas garumā. Veidojot šīs līnijas modeļus, daudzi un dažādi vīrieši ilgstoši testēja veļas paraugu tūkstošus – viņu viedoklis palīdzēja izveidot mūsdienīgi inovatīvu vīriešu veļu.

Līnijas modeļi izgatavoti no organiskās kokvilnas, ar pašām jaunākajām un inovatīvākajām tehnoloģijām, ko nodrošina Eiropas vislabāko izejmateriālu piegādātāji – platās, jaunās paaudzes mikrofibras šķiedru gumijas (Eiropas vadošais ražotājs, kura klienti ir Dior, Zenga, Hom) nerada nekāda veida nospiedumus ķermenim, īpaši mīksto šuvju efekts panākts ar jaunās paaudzes seamsoft veļas diegiem u.c..

1994. gadā G. Bude prezentēja pirmo vīriešu veļas kolekciju Latvijā, kas bija lielākā trikotāžas uzstrādājumu ražotāja A/S Rita pasūtījums.

2012. gadā sadarbībā ar A/S Rita Riga Fashion Week ietvaros G. Bude prezentēja plaša patēriņa trikotāžas izstrādājumu kolekciju sievietēm un vīriešiem.

Lielu publikas un preses interesi izraisīja vīriešu veļa un Gints Bude, vienīgais no Latvijas modes dizaineriem, kā goda viesis tika uzaicināts dalībai Austrumeiropas reģiona lielākajā apģērbu izstādē gadatirgū – CMP Collection Premi?re Moscow.

TOP komentāri

  • Dominix
    0 0 0

    Dominix

    Pats esmu sācis nēsāt šo veļu un līdz šim neko labāku vēl neesmu redzējis (esmu nēsājis dažādu brendu veļu). No sākuma izmēģināju 1 , bet uzreiz sapratu, ka kvalitāte ir tiešām laba un nopirku vēl 3 ! Organiskā kokvilna - ērti, komfortabli, visas dienas garumā! Beidzot mums, Latvijas vīriešiem ir savs vīriešu veikals! Paldies Gintam, ka rūpējas par mums - Latvijas vīriešiem!!! Tā turēt!!!
  • Samanta
    0 0 0

    Samanta

    Uz veikala durvīm jāpalabo teksts - jābūt UNDERWEAR (nevis UNDERWARE) ;)
  • Raiča

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl