Ķengaragā gājēju pārejas šķērsošana prasa pamatīgas piepūles

Komentāri

Kuram taisnība – gājējam vai autovadītājam? Vieniem šķiet, ka otri brauc pārāk ātri, bet otriem, ka pirmie vazājas kur nevajag. Vēl saspringtāks šis konflikts kļūst pie gājēju pārejām. Ne par velti skatītāji mums zvana un sūdzās, ka dažas no tām teju nav iespējams šķērsot. Par to tad arī mūsu pēdējais stāsts!

Pāriet pāri ielai pa gājēju pāreju – it kā vienkāršs uzdevums, taču Rīgā un droši vien arī citviet Latvijā ir tādas gājēju pārejas, kuru šķērsošana prasa pamatīgas piepūles.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Viena no tādām ir Ķengaragā Maskavas ielā, kas atrodas tieši pie tramvaja pieturas. Automašīnas tur brauc visai ātri, un, braucot Salaspils virzienā, gājēji aiz pieturas nojumes vienkārši nav redzami – šoferi viņus pamana pēdējā brīdī.

Tieši tāpēc vietējie iedzīvotāji sūdzas, ka gājēju pāreju tikpat labi varot saukt par gājēju pārbrauktuvi.

Ne jau par velti autoskolās topošajiem šoferiem māca – tuvojoties gājēju pārejai, labāk noņemt kāju no gāzes pedāļa. Taču likumsargi uzsver, ka šajā gadījumā, ja tā var teikt kokam ir divi gali un gan šoferim ir jāpalaiž gājējus, gan gājējiem jāpārliecinās, ka viņus palaiž

Likumsargi atceras gadījumus, kad vainu par avāriju uz gājēju pārejas jāuzņemas arī gājējam.

Autovadītājus, kuri tīši nepalaiž gājējus šķērsot ceļu pa gājēju pāreju, soda ar naudas sodu līdz pat 70 eiro.

Pagājušajā gadā sodīti 330 šoferi. Savukārt gājējam par nepareizu ielas šķērsošanu var nākties šķirties no 7 – 30 eiro.

Lasi vēl