Pie Saldus izveidots potenciāls “melnais punkts”; ceļa būvdarbu pasūtītāji strikti oponē

22 komentāri
Pie Saldus izveidots potenciāls “melnais punkts”; ceļa būvdarbu pasūtītāji strikti oponē

Šosejā Rīga-Liepāja šogad vairākos ceļa posmos ir veikti remontdarbi, un šoferi atzinīgi izsakās par jauno asfaltu, taču ceļa nogrieznī pie Saldus līdz ar svaigu segumu parādījušās ari būtiskas izmaiņas krustojumā, kas ved no Saldus uz Vāni.

Šajā vietā pēc rekonstrukcijas notikušas jau vairākas nopietnas avārijas. Pārbūves rezultātā te pazudusi ieskrējiena josla.

VAS “Latvijas Valsts ceļos” oponē nesenā smagā avārijā iesaistītam šoferim un saka, ka, noņemot ieskrējiena joslu, autovadītāji tiks piespiesti bremzēt un rūpīgāk izbraukt krustojumu. Satiksmes dalībnieki būšot tikai ieguvēji.

Uzņēmuma pārstāve Anna Kononova piebilst, ka šī nav vienīgā vieta, kur noņemtas ieskrējiena joslas, tas izdarīts vēl trīs ceļu savienojumos. Pēkšņo negadījumu un avārijas situāciju rašanos viņa skaidro ar šoferu neuzmanību.

Tiesu eksperts Oskars Irbītis apšauba LVC teoriju par drošības uzlabošanos, jo praksē jau sen ir pierādīts, ka ieskrējiena joslas ir ērtākais veids, kā iekļauties satiksmes plūsmā pat uz lielām šosejām un autobāņiem.

Speciālists norāda, ka LVC būtu jāizvērtē, vai tiešām visi riski izsvērti pareizi, turklāt arī iepriekšējie šī ceļa posma projektētāji noteikti nebija pirmo dienu darbā.