3 komentāri

Šovasar jau vairākas reizes raidījums “Degpunktā” ir aicinājis un lūdzis ceļu strādniekus un viņu vadību vēlreiz pārdomāt, vai, atrodoties uz ceļa, darbinieki ir labi saredzami. Ceturtdien, 3. augustā, kārtējo reizi pierādījās, ka padomju laikos ražotas nelielas ceļazīmes nedod nekādu efektu vietās, kur šoferi brauc ar 100 km/h ātrumu.

Rīta pusē, kad pa Ulmaņa gatvi, kas tālāk pārtop Jūrmalas šosejā, plūda pamatīgas auto straumes, neliela grupiņa ceļa strādnieku, tā vietā, lai pārvietotos pa ceļa malu vai šoseju sadalošo zālienu, izdomāja, ka viņiem jāiekārtojas ātrākajā no trijām joslām un jāveic asfalta seguma pārbaudes. Loģiski, ka vietā, kur šoferi brauc ar 90 km/h un bieži vien arī ātrāk, kāds var nepamanīt pēkšņi priekšā iznirušo šķērsli. Tā notika arī ar kādu dzeltena mikroautobusa šoferi, kurš ietriecās remontstrādnieku busiņā, bet tas tālāk ielidoja “kraviniekā” ar urbi. Trieciena dēļ dzeltenā busiņa kabīnē smagi cietuši un iespiesti divi vīrieši.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Drīz vien pēc avārijas sākusies cilvēku glābšana, katrs darījis, ko spējis, bet bez ugunsdzēsēju palīdzības iztikt nebija iespējams.

Tikmēr strādnieki saka, – viņi savu vainu notikušajā nesaskata – visu darījuši, kā vienmēr.

Ceļu strādnieki saprot, ja negadījums notiktu 20 minūtes vēlāk, viņi paši būtu zem savu mašīnu riteņiem, taču tāda ir instrukcija un viss. Lieciniekiem no malas gan šāda kārtība nešķiet diez ko loģiska un droša.

Akciju sabiedrības ceļu projekts vadītājs vēl nevarēja pateikt, vai strādnieki ievērojuši visas normas, taču brīdinājumi par remontdarbiem esot bijuši, turklāt labi saredzami.

Jebkurā gadījumā, visticamāk, avārijā būs vainīgs šoferis, kurš uzbrauca šķērslim, taču kārtējo reizi jāaicina ceļa strādniekus rūpīgi pārdomāt, vai tiešām nav nepieciešami kādi papildu uzlabojumi, kas ļautu vēl labāk saredzēt uz lielceļa novietotu tehniku.

TOP komentāri

  • Es
    +3 +3 0

    Es

    Kāpēc iespringt, tā pat vainīgs šoferis būs... visur normālās valstīs remontadrbi kuri notiek ārpus apdzīvotas vietas ir lieli diožu brīdinājuma signāli, pie mums pat naktī tās nolādētās lampiņas viena no desmit mirgo
  • www.Gopal.lv Sludinājumi
    +2 +2 0

    www.Gopal.lv Sludinājumi

    tas tikai kārtējo reizi pierāda ka ceļi jāremontē naktīs
  • Wrc
    0 0 0

    Wrc

    Vinīgas ir abas puses. Šoferi neuzmanās. Strādniekiem joslu jau laicīgi vajag aiztaisīt ciet ar zīmēm un vadstatņiem. Kā var viena josla būt ātrāka ja zīme attiecas uz visām?

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl