“airBaltic” lidmašīna veikusi avārijas nosēšanos Rīgas lidostā

Trešdien, 12.jūnijā, Jūlijas ģimenei bija paredzēts lidojums uz Odesu, ap plkst.22.00 viņa ar vīru un diviem maziem bērniem ieradās Rīgas lidostā. Jūlijas reisa izlidošana bija paredzēta plkst.23.45. Pēc bagāžas nodošanas un dokumentu pārbaudes cilvēki sakāpa lidmašīnā un noskaņojās lidojumam. Pēc pacelšanās pagāja vien dažas sekundes, kad notika kas pavisam negaidīts.

Atpakaļ uz rakstu

18 komentāri

  • es
  • Elgavskij

    Elgavskij

    ...un normāli piezemējās ar vienu dzinēju vienkāršā paaugstinātas bīstamības režīmā.
  • Elgavskij

    Elgavskij

    Neesmu nekāds speciālists, bet, manuprāt, ja dzinējā būtu iekļuvis putns, tad viņiem vajadzētu steidzami piezemēties, bez nekādas rinķošanas. Bet, iespējams, tā arī nav...
    • Janis

      Janis

      Lai droši nolaistos jāsamazina svaru, jo drošs nolaišanās svars ir zemāks par pacelšanās svaru, tiek rēķināts degvielas svars, kas tiks patērēts lidojuma laikā, par cik avārijas situācijā bija lidojuma sākumā, paliek 2 opcijas - nosēsties ar lieku svaru, ja dzinējs būtu liesmās, vai riņķot zemu ar maksimālu degvielas patēriņu. 3 opcija noliet degvielu gaisā, kas ir reti piemērota. Kā arī to visu veic, lai smagas piezemēšanās situācijā nav eksplozija, kā nesen Maskavā.
      • RYR PILOT B737

        RYR PILOT B737

        Maza piebilde, ka B737 nav fuel jettison funkcija.
    • Neesmu eksperts

      Neesmu eksperts

      Pēc idejas ja notiek piespiedu nosēšanās, tad degviela ir jāiztērē, jo šajās situācijas nezini kas ir noticis. Līdz ar to pastāv sprādziena, risks, brt ja ir sprādziens, un kādi 300 litri degvielas, tu spēj iedomāties, kas notiks?
      • Experts

        Experts

        Pasažieru reaktīvā lidmašīna tērē aptuveni 3. tonnas stundā..
      • Es

        Es

        300 litri? Tas nav smagais kas brauc no Rīgas uz Odesu, bet gan lidmašīna. Viņiem bākā bija kādas 3 tonnas degviela..

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!