“airBaltic” lidmašīna veikusi avārijas nosēšanos Rīgas lidostā

Trešdien, 12.jūnijā, Jūlijas ģimenei bija paredzēts lidojums uz Odesu, ap plkst.22.00 viņa ar vīru un diviem maziem bērniem ieradās Rīgas lidostā. Jūlijas reisa izlidošana bija paredzēta plkst.23.45. Pēc bagāžas nodošanas un dokumentu pārbaudes cilvēki sakāpa lidmašīnā un noskaņojās lidojumam. Pēc pacelšanās pagāja vien dažas sekundes, kad notika kas pavisam negaidīts.

Atpakaļ uz rakstu

18 komentāri

  • RYR PILOT B737

    RYR PILOT B737

    Nevis 300 litri vai 3 tonnas, bet vismaz 9 tonnas, ja ne visas 11padsmit.

    Landing weight, vismaz 737-800 ir 65317 kg. Ja ir vairāk ir ieteicams nokurināt degvielu, bet šasijas tik un tā ir monstrāli izturīgas 737NG sērijai.
  • nja

    nja

    Man arī bieži sanāk lidot un tiešām tā ir, ka sauszemes personālam ir ļoti zema kvalifikācija. Vienreiz arī lidoju un Airbaltic pilots uzņēma ieskriešanās ātrumu un pēkšņi nobremzēja jo priekšā bija putni. Pilots malacis super, bet jautājums atkal par saszemes personālu... vai tad viņi neredz ka uz skreiceļa ir putni ? Vai nevar palaist kādu propellernieku pa priekšu kas ar savu lielo troksni tos putnus aizdzenās vai ko citu iesākt.... Nu tāpēc i saku, ka ar sauszemes personālu ir ļoti bēdīgi.
  • Es

    Es

    Lidostas darbinieki kā vnm.ar savu attieksmi šokē,bet nu tak latvija.Vārītu ūdeni nevar noorganizēt.Kauns par to lv visu mūžu
  • Māra
  • Pilots
  • Edgars

    Edgars

    Protams jāskatās arī kur lido, jo nelej jau pilnu, bet tāpat.
  • .
  • Edgars

    Edgars

    Pat ne 3 tonnas, šādai lidmašīnai varētu būt ap 150 000 litriem degvielas, lielākām kā a380 ir vispār 350 000litri bākā. 300 litri tas tā varbūt līdz skrejceļam aizbraukt
  • Tā ir

    Tā ir

    Mūsu lidostā apkalpes līmenis stipri pieklibo. Muitas zonā, sajūta vsp drausmīga, visi koka sejām. Smaidu no darbiniekiem neredzēt.
  • Peča

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!