Uzmanieties! Internetveikals nepiegādā preces un naudu neatdod

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

TV3 Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un dažādu problēmu risināšanā.

8 komentāri
Uzmanieties! Internetveikals nepiegādā preces un naudu neatdod

Vecmīlgrāvja iedzīvotāja Ingrīda bieži iepērkas internetā, un līdz šim viss bijis veiksmīgi, taču pēdējo reizi gadījusies rūgta pieredze, un grib brīdināt citus par negodīgu internetveikala pārdevēju.

Ingrīda pasūtījusi internetveikalā Tehnoline.lv gāzes plīti. Salīdzinot cenas, izvēlējusies izdevīgāko piedāvājumu. Apmaksājusi rēķinu un gaidījusi gāzes plīti. Pārdevēja mājaslapa izskatījusies ticama, uzņēmējdarbība reģistrēta un sākotnēji nekas neliecinājis, ka nesaņems plīti ne pēc nedēļas, kā solīts, ne pēc divām, pat ne pēc diviem mēnešiem. Arī samaksātos gandrīz divus ar pusi simtus eiro pārdevējs Ingrīdai neatdod jau kopš marta. Uz telefona zvaniem neatbild, uz vēstulēm nereaģē.

“Bez Tabu” pārliecinās, ka uzņēmēja kontakttālruņi neatbild un ne norādītajā faktiskajā, ne juridiskajā adresē nevienu no uzņēmuma neatrast. Apskatot sūdzības par “Tehnoline”, izrādās, neapmierināto klientu ir pārpārēm. Summas, kādas ir samaksājuši, bet preci nav saņēmuši, ir milzīgas.

Arī Patērētāju tiesību sargi kopš Jaunā gada konsultējuši un izskatījuši ziņojumus gandrīz no simts “Tehnoline” klientiem, ka nav saņēmuši ne preci, ne atguvuši samaksāto naudu. Kamēr notiek lietas izskatīšana, ierobežojuši komersanta iespējas darboties interneta vidē, taču vēl nav apturējuši.

“Bez Tabu” pārliecinās, ka internetveikals patiešām turpina pieņemt pasūtījumus un  joprojām sūta rēķinus apmaksai. Taču uz e-pastu, kad gatavojas atdot naudu vai piegādāt gāzes plīti Ingrīdai, tā arī neatbild.

PTAC patērētājiem iesaka neizmantot minētā internetveikala pakalpojumus, līdz notiek lietas izskatīšana. Inspektori jau nosūtījuši uzņēmējam ierakstītu vēstuli, un līdz piektdienai viņam ir jāsniedz skaidrojums. Ja to nesaņems, iesaistīs Valsts policiju.

TOP komentāri

  • Hanna
    +15 +15 0

    Hanna

    Stulbie likumi... tur nevajadzētu neko gaidīt tur ir jārīkojas nesaprotu kā sistēma to pieļauj tad mainiet likumus lai tādas hu...s neatkārtotos vai tas tik grūti......
  • A.
    +9 +9 0

    A.

    Nesaprotu, kādēļ, patērētāju tiesību aizstāvji, neizziņo brīdinājumu jau pēc pirmajām saņemtajām sūdzībām?!
  • smīns

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl