Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

8 komentāri
Nepieciešama pacietība! Liepājā pieraksts pie bērnu acu ārsta veselības centrā prasa pusi dienas

“Sveiki! Pieraksts pie bērnu acu ārsta veselības centrā Liepājā, Aldara ielā 20/24. Savienoja ar operatori pēc 181 mēģinājuma. Bija vajadzīga liela pacietība un ~30 min (zvanīt sāku plkst. 8.03).

Ko darīt vecākiem, kuriem darba laiks neatļauj sazvanīt elementāru pierakstu. Jo, zvanot pēcpusdienā, atbildēs, ka pieraksts pilns!

Zvanāt tajā un tajā datumā, kad veidosim jaunus pierakstus!”

Iesūtīja: Alise

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • šinī
    +1 +1 0

    šinī

    poliklīnikā tā strādniece,kas sēž reģistratūrā ir Ļoti nelaipna pat tad kad pie viņas nestāv rinda.priekšniecībai vajadzētu viņu aizsūtīt kursos kur apmāca komunikāciju
  • Salvis De Kārkliņš
    +1 +1 0

    Salvis De Kārkliņš

    Starpcitu , ir pat pat zvanīts esot uz vietas , telefons skan , dispechere urbina degunu un neceļ 😀😀😀 nu ta tas ir diemžēl..
  • Nelda
    0 0 0

    Nelda

    Ne tikai Aldara ielā Liepājā, bet arī Metalurga poliklīnikā vēl joprojām pie speciālistiem tiek veidots pieraksts reizi mēnesī un cilvēk tiek laipni gaidīti šturmēt iestādi jau laicīgi, lai pie pieraksta tiktu. Reģistratūrā skaidri un gaiši pateica, ka telefonu sāk celt tad, kad pierakstīti visi, kas ieradušies uz vietas - tas nozīmē, ka cilvēkiem ar kustību traucējumiem, kuri paši nevar ierasties, pieraksts ir gandrīz neiespējams.
    Kādēļ vēl joprojām Liepājas (varbūt arī citur Latvijā) medicīnas iestādēs tiek izmantota tik aizvēsturiska pierakstu sistēma un tiek pazemoti cilvēki?

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl