Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

4 komentāri
Vai tiešām ražotājam nav nekāda pienākuma šajā sakarā, kaut vai cilvēciski painteresēties kaut nedaudz?

TV3 raidījuma Bez Tabu skatītāja Kristīne sadaļā Sūdzību dēlis raksta: ”Labdien, vēlējos padalīties ar šādu informāciju: 2016. gada 21. septembrī Liepkalnu Latviskajā saldskābā maizē atradu metāla skaidu.

Sazinājos ar ražotāju. Ieradās pārstāve, kas paņēma metāla skaidu it kā izpētei. Teica, ka, iespējams, esot pie vainas ķimeņu piegādātājs. Kopš tās dienas nav informācijas par turpmāko rīcību – pārbaužu rezultātiem, ražošanas apturēšanu, preces atsaukšanu utt., pilnīgi NEKĀ.

Visā šajā pasākumā neizpalika vizīte pie zobārsta – traumētas smaganas dēļ. Vai tiešām ražotājam nav nekāda pienākuma šajā sakarā, kaut vai cilvēciski painteresēties kaut nedaudz?

Foto

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Svira
  • Ak dies
    +2 +1 -1

    Ak dies

    Pati svēta un nevainīga! Šitādu trobeli! Nu paskaties no cita punkta! Varbūt tam tā bija jānotiek, lai, piem., beidzot pie zobārsta aizietu, citādi zobi galīgi bija ielaisti. Bet varbūt pati kādam riebeklību izdarīji, un nu nāk atpakaļ.
  • Bai bai

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl