Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

13 komentāri
Vai tiešām “Origo” apsardze un “Hesburger” darbinieki ir tik vienaldzīgi pret regulārajiem apmeklētājiem, ja reiz nekas netiek risināts?
Ilustratīvs foto: LETA

“Labdien! Šī ir jau otrā reize neilgā laikā, kad, izlemjot papusdienot “Origo” lielveikala “Hesburger” ātrās ēdināšanas ieskrietuvē, to neizdaru. Iemesls ir šāds – pirmajā reizē starp retajiem apmeklētājiem uz galdiņiem izgūlušies bija divi ne pārāk adekvāti smaržojoši “kungi”, kuri bija izvēlējušies pagulēt, tāpat viens apreibis vīrietis mēģināja izlavierēt starp galdiņiem, traucējot apmeklētājiem.

Otro reizi jau atkal mani sagaidīja nepatīkama izskata, higiēnas un kondīcijas cilvēks, kurš acīmredzot kavēja savu laiku. Izlēmu informēt par situāciju apsardzi, jo “Hesburger” apkalpojošais personāls nelikās traucēti.

Pieminēšu arī to, ka neviens no šiem kungiem nepusdienoja, tikai kavēja laiku – sildījās. Pieejot pie apsarga, kurš atspiedies pret saldētavu “Narvesen” kioskā “Origo”, dzirdēju atrunu: “Pie mums tā ir pieņemts. Viņiem neko nevar izdarīt”.

Viņš atteicās uzmeklēt kādu no viņiem un aicināja mani situāciju ignorēt. Rīcību nesagaidījusi, devos pie cita apsarga, kurš, uzklausot situāciju, apsolīja to risināt. Diemžēl, ejot ārā pēc pusstundas un ielūkojoties “Hesburger” ēstuves logos, nepatīkamā aina nebija mainījusies.

Šoreiz jautājums – vai TIEŠĀM “Origo” apsardzei un vadībai ir tik vienaldzīgi viņu regulārie apmeklētāji, ja reiz šī problēma netiek risināta?

Ir acīmredzams, ka šie nelūgtie viesi atnākuši nevis papusdienot, bet gan sasildīties/pagulēt un aizbiedē citus apmeklētājus, kuri nevēlas pusdienot viņu klātbūtnē, nepatīkamā gaisotnē.

Es vairs šajā “Hesburger” ēstuvē nebūšu sastopama un ticu, ka neesmu vienīgā, kas turpmāk izvēlēsies pusdienot citur.”

Iesūtīja: Dārta

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Kur humanitāte?

    Kur humanitāte?

    Baigā smalkā dāma! Pusdienojot ārtajās ēstuvēs ar to daudz maz jāsamierinās. Nu ir jau reizes, kad gribās apēst dranķi, ieeju, nekādu problēmu. Nolieku savu paplāti, ēdienu no papīra ārā neņemu un ja sēž kāds jokainis, vienkārši pasēžos tālāk.

    Toties tur cilvēki var sasildīties un pagulēt siltumā. Man šķiet ļoti humāni no Hesburger puses, ļoti cilvēcīga sapratne pret tiem, kam paveicies mazāk. Es arī ja redzu kādu nopērku tēju vai kafiju. Protams, ka viņi ir dzēruši, protams. Dzīvojot uz ielas ir ļoti grūti es pieļauju. Pa lielam cik esmu ar šiem cilvēkiem runājusi, un viņi vienmēr vēlas parunāt, jo ir taču vientuļi, daudz sākuši dzert jau esot šajā situācija nevis dzeršana pie tā novedusi.

    Reiz satikām vīrieti, kura draudzene bija nomirusi. Dzīvojuši abi kopā, pensionāri un kundze aizgāja. Viņš ne dzer, neko, bet māju, kur abi dzīvoja gadiem savāca tantes bērni. Un viņš pensionārs nu ir uz ielas. Nopirkām viņam pusdienas, iedevām naudiņu un atdevām vīra ziemas džemperi, jo ārā tiešām bija auksts. Bet varējām arī iet pasūdzēties vadībai, ka sēž te "kaut kāds". Bet cilvēks taču! Es, piemēram, justos kā baigā zaraza, ja es būtu iemesls, kapēc viņš nevarēja pasildīties.

    Cilvēks pret cilvēku tik tiešām neizturas patīkami. Nevajag uzreiz celt degunu gaisā, nav tak viņam nekāds mēris, vienkārši nelaimīgs cilvēks ienācis pasildīties. Mazliet cieņas un mīlestības pret līdzcilvēku un nebūs ne aizspriedumu, ne problēmu.
  • A
    +5 +5 0

    A

    Nez vai Origo apsardzei būtu jāinteresējas par Hesburger telpām.
    Hesburger ir Origo nomnieks. (Hesītis maksā Origo naudu par telpām)
    Tātad Hesburger pats atbild par to kas pie viņiem notiek.
  • Klau,
    +5 +4 -1

    Klau,

    No šīs situācijas ieguvēji ir visi - bezpajumtnieki tiek pasildīties, apmeklētāji tiek aizbiedēti - mazāk neveselīgas pārtikas uzņems, bet darbiniecēm līdz ar to mazāk jāstrādā. :)

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl