Sūdzību dēlis: Vai tiešām “Origo” apsardze un “Hesburger” darbinieki ir tik vienaldzīgi pret regulārajiem apmeklētājiem, ja reiz nekas netiek risināts?

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

13 komentāri
Vai tiešām “Origo” apsardze un “Hesburger” darbinieki ir tik vienaldzīgi pret regulārajiem apmeklētājiem, ja reiz nekas netiek risināts?
Ilustratīvs foto: LETA

“Labdien! Šī ir jau otrā reize neilgā laikā, kad, izlemjot papusdienot “Origo” lielveikala “Hesburger” ātrās ēdināšanas ieskrietuvē, to neizdaru. Iemesls ir šāds – pirmajā reizē starp retajiem apmeklētājiem uz galdiņiem izgūlušies bija divi ne pārāk adekvāti smaržojoši “kungi”, kuri bija izvēlējušies pagulēt, tāpat viens apreibis vīrietis mēģināja izlavierēt starp galdiņiem, traucējot apmeklētājiem.

Otro reizi jau atkal mani sagaidīja nepatīkama izskata, higiēnas un kondīcijas cilvēks, kurš acīmredzot kavēja savu laiku. Izlēmu informēt par situāciju apsardzi, jo “Hesburger” apkalpojošais personāls nelikās traucēti.

Pieminēšu arī to, ka neviens no šiem kungiem nepusdienoja, tikai kavēja laiku – sildījās. Pieejot pie apsarga, kurš atspiedies pret saldētavu “Narvesen” kioskā “Origo”, dzirdēju atrunu: “Pie mums tā ir pieņemts. Viņiem neko nevar izdarīt”.

Viņš atteicās uzmeklēt kādu no viņiem un aicināja mani situāciju ignorēt. Rīcību nesagaidījusi, devos pie cita apsarga, kurš, uzklausot situāciju, apsolīja to risināt. Diemžēl, ejot ārā pēc pusstundas un ielūkojoties “Hesburger” ēstuves logos, nepatīkamā aina nebija mainījusies.

Šoreiz jautājums – vai TIEŠĀM “Origo” apsardzei un vadībai ir tik vienaldzīgi viņu regulārie apmeklētāji, ja reiz šī problēma netiek risināta?

Ir acīmredzams, ka šie nelūgtie viesi atnākuši nevis papusdienot, bet gan sasildīties/pagulēt un aizbiedē citus apmeklētājus, kuri nevēlas pusdienot viņu klātbūtnē, nepatīkamā gaisotnē.

Es vairs šajā “Hesburger” ēstuvē nebūšu sastopama un ticu, ka neesmu vienīgā, kas turpmāk izvēlēsies pusdienot citur.”

Iesūtīja: Dārta