Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

11 komentāri
Intensīvi zvanot Ogres poliklīnikai, tikai pēc stundas izdevās kādu sazvanīt
Foto: Bez Tabu skatītājs

TV3 raidījuma Bez Tabu skatītājs Ritvars sadaļā Sūdzību dēlis raksta: ”Sveicināti. Laiku atpakaļ Jums bija raidījums pa to, ka nav iespējams sazināties ar Ogres poliklīnikas reģistratūru. Nu lūk, šodien intensīvi zvanot uz visiem trim tālruņa numuriem, tikai pēc stundas izdevās sazvanīt Dziednīcu (kas ir zem tās pašas poliklīnikas).

Problēma nav atrisināta. Uz jautājumu, kas par lietu: atbilde – nav speciāla cilvēka, kas atbildētu tikai uz zvaniem. Nesaprotu – vai tā ir problēma? Ar cieņu Ritvars!”

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • ogrēnietis
    +6 +6 0

    ogrēnietis

    Jā tā ir taisnība. Nav reāli iespējams sazvanīt Ogres poliklīniku. Vai nu aizņemts, vai neceļ vispār. Vienu dienu apņemos, zvanīt neatlaidīgi, kamēr savienotu, bet nekā, beigās cēla un uzreiz nolika klausuli. Dusmās sedos transportā un devos uz poliklīniku. Tur divas sēž pie lodziņa un gaida pacientus. Turpat zvana telefons un naturāli neceļ klausuli kaut ko raksta papīros. Es saprotu, ka ir brīži, kad ir rindas, bet tajā brīdī visu to redzot, pateicu visu, ko domaju.
  • X
    +3 +3 0

    X

    Esmu laikam ļoti veiksmīga, 90% gadījumu 20min laikā sazvanu.
    Parasti zvanu intensīvi, bez pārtraukumiem. Varbūt, ja zvana "visu dienu", bet reizi stundā, tad tieši uztrāpa, ka nepaceļ.
    Pēdējā reizē, kad zvanīju uz jaunajiem mobiljaiem numuriem, neviens nepacēla, bet man par pārsteigumu pēc 3 min paši atzvanīja.
  • Es...
    +3 +3 0

    Es...

    Jā,taisnība! Es arī esmu veselu dienu mēģinājusi sazvanīt, bet nekā! Vienmēr vai nu aizņemts vai arī vienkārši neceļ!
    Man arī ir teikuši- Mums nav cilvēka kas sēdētu un atbildētu telefona zvanus! Nesaprotu- ir laiks skraidīt apkārt, bet tai pašā laikā varētu pasēdēt pie telefona!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Itālijas virtuve! Truša gaļas ragū ar pastu un gailenēm

Itālijas virtuve! Truša gaļas ragū ar pastu un gailenēm

Šī būs klasiska ragū recepte, kuras pamatā izmantosim truša gaļa. Jārēķinās, ka ragū pagatavošana prasīs salīdzinoši ilgu laiku, taču nekā sarežģīta šī ēdiena pagatavošanā nav, un zemāk esošajā video Uģis Veits no ”Gatavo 3” to parādīs.

Lasi vēl