Sūdzību dēlis: Sloka-Rīga maršruta taksometros vadītāji neieslēdz sildītāju, kaut arī ārā ir -15!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

2 komentāri
Sloka-Rīga maršruta taksometros vadītāji neieslēdz sildītāju, kaut arī ārā ir -15!
Foto: LETA

“Labdien! Dzīvoju Jūrmalā, Kauguros. Man ir divi stāsti. Pirmais: maršruta taksometros Sloka-Rīga (“Liepājas autobusu parks”) vadītāji neieslēdz sildītāju, kaut arī var būt pat -15, un ledus vienkārši krīt no logiem salonā. Sūdzības neko nedod, vadītāji to dara ekonomijas dēļ, jo viņiem nav stabilas algas, tikai plāns!

5 reizes nedēļā braucu no Kauguriem uz Rīgu uz darbu un atpakaļ. Brauciens ilgst stundu un maksā 2,05 eiro. Viņiem ir 2 auto ar sildītājiem pa korpusa sāniem, un tad tie šo apkuri ieslēdz.

Bet citās mašīnās ir krāsniņa salona sākumā un zem sēdekļa ceturtā rindā, bet tie nekad nedarbojas. Protams, ka vasarā viņi neieslēdz arī to ventilāciju.

Un galvenā tēma: “Jūrmalas namsaimnieks” iekļauj rēķinā summu par “paveikto remontu” katru mēnesi (nomainīja logus), summu par “nākamo remontu” jau ilgu laiku. Veica kādu mistisko lifta remontu, kuru neviens nepamanīja, par ko savāca naudu arī no manis (1. stāvs).

Katru mēnesi pāris dienas mums nav karstā ūdens, bet mēs maksājam par cirkulāciju, un, lai varētu ātri nomazgāties, var dabūt ūdeni apmēram 20-30 g, lietot krānu vārīta ūdens stāvoklī, un arī maksājot pēc tam kā par ļoti karstu ūdeni (tarifi Jūrmalā ir apmēram 13 eiro par kubikmetru).

Kad zvanu, ”Jūrmalas siltums” un ”Katlu māja” teic, ka neko nezin, bet ”Namsaimnieks” katru reizi ”atklāj”, ka spiede uz siltumtrases krīt, koka skaida dziest, un, lai to aizkurinātu, vajag divas stundas, bet reāli – 1-3 dienas.

Vakar saņēmām vēstuli no ”Namsaimnieka”, ka decembrī viņi nomainīja aukstā ūdens mezglu, kas bija avārijas stāvoklī, kas izmaksāja 3,500 eiro un nākamā rēķinā būs iekļauta summa par to – 50 eiro. Tātad, 50 eiro reiz 70 dz. = 3,500 eiro.

Plastmasu trompetes gabals un dažas darba stundas maksā tādu naudu? Par ko mēs katru mēnesī maksājam naudu rezerves fondam un uz nākamo remontu, kāpēc viņi nevar ņemt to naudu no turienes? Vai negribas iztukšot savu kabatu?

Pirmo reizi rakstu jums, nezinu, vai tas būs jums interesanti vai nē, bet jūtu, ka tajā birojā notiek korupcijas lietas. Paldies!”

Iesūtīja: Jūlija