Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

1 komentārs
Ražotājs atbild skatītāja sūdzībai par bojātiem cīsiņiem!
Foto: Bez Tabu skatītājs ()

Mums ir ļoti žēl, ka nācies piedzīvot šo nepatīkamo situāciju. Pēc fotogrāfijas apskates nerodas skaidrība, kāpēc šis produkts sabojājies, taču, analizējot notikušo, mūsuprāt, ir divas iespējas, kas varētu būt izraisījušas tā pelēšanu.

Visticamāk, pelēšanu izraisījis nepareizs produkta uzglabāšanas veids, vai arī iepakojums ir ticis bojāts tā transportēšanas vai pārvietošanas laikā (piemēram, izliekot to plauktā).

Neatkarīgi no iemesliem aicinām sazināties ar veikalu, kurā šis produkts tika iegādāts, vai vērsties Rīgas Miesnieks klientu apkalpošanas nodaļā, rakstot e-pastu uz miesnieks@hkscan.com vai zvanot pa tālruni: 80005100.

Šeit var apskatīt skatītāja atsūtīto sūdzību! 

Foto

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl