Sūdzību dēlis: “Rīgas satiksmes” pārstāve mani speciāli ignorēja!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Apmeklēju “Rīgas satiksmes” 5. trolejbusa galapunktu un vēlējos noskaidrot, vai gadījumā trolejbusā nav atrasts mans cimds, pienācu pie galapunkta ēkas lodziņa, vairākas reizes klauvēju un māju sievietei, kura sēdēja pie galda un, nereaģējot uz maniem mājieniem, turpināja darboties ar čekiem u.c.”

“Rīgas satiksmes” pārstāve mani speciāli ignorēja!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Piekrītu, biju pienākusi 10 minūtes pēc darba laika, bet, manuprāt, ja cilvēks bija un speciāli ignorēja, tas neliecina neko labu. Tad es piegāju pie durvīm otrā ēkas pusē, tur uz durvīm bija rakstīts, ka, lai sazinātos un pieteiktu vizīti, ir jāzvana pa norādīto telefona numuru, kurš, izrādās, neeksistē. Tā nu man šķita, ka šis gadījums man ir tāds kuriozs!

Sazinoties ar “Rīgas satiksmi” pa telefonu, viss bija labi, man solīja atzvanīt, ja cimdi tiks atrasti un arī viena trolejbusa vadītāja laipni ļāva apskatīt trolejbusu,” stāsta Liene.

20 komentāri

20 komentāri

  • Latvietis

    Latvietis

    Atnāk 10 minūtes pēc darba laika un brīnās kāpēc viņas pazudušais cimds nav galvenā prioritāte. :D
  • Daiga

    Daiga

    Vēl muļķīgāku sūdzību uzraksti... Es arī netaisītu lodziņu vaļā! Cilvēks skaita kasi, kāpēc viņai būtu jāatbild uz Jūsu jautājumiem ārpus darba laika? Baigais iemesls piesārņot internetu ar tik stulbām sūdzībām!
  • Laine Laine

    Laine Laine

    Viņai pēc darba laika beigām vairs nemaksā, loģiski ka ignorēs, absurds jautājums ?
  • Maara Kaarklinja
  • Lindiš Nepa
  • Arnita Zadvinska

    Arnita Zadvinska

    Pašai kāds mēģinātu kko prasīt pēc darba laika beigām, diez vai būtu atsaucīga. Cilvēkiem laikam grūti saprast, ka arī šiem darbiniekiem gribas doties mājās.
  • Anda Freimane
  • Kristine Miljone

    Kristine Miljone

    Pati izdomāja, pati apvainojās un pašai pēc tam pārgāja ?
  • Patrīcija

    Patrīcija

    Atnāc 30min pēc darba laika beigām un brīnies, kāpēc ar tevi nerunā neviens. Darbiniecei jāslēdz maiņa, jāsit Z atskaites, jāpilda kases žurnāls un jādodas mājās, kur viņu gaida ģimene, nevis jārunā ar tevi. Vēl jo vairāk, kad darbojies ar kases pārskaitīšanu, atbildēt uz stulbiem jautājumiem ir pēdējais, ko darīt, viena kļūda un cilvēks dabūs rājienu, ja ar naudu kas nebūs kārtībā, bet tev ka tik savus cimdus atrast.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!