Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Apmeklēju “Rīgas satiksmes” 5. trolejbusa galapunktu un vēlējos noskaidrot, vai gadījumā trolejbusā nav atrasts mans cimds, pienācu pie galapunkta ēkas lodziņa, vairākas reizes klauvēju un māju sievietei, kura sēdēja pie galda un, nereaģējot uz maniem mājieniem, turpināja darboties ar čekiem u.c.”

“Rīgas satiksmes” pārstāve mani speciāli ignorēja!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Piekrītu, biju pienākusi 10 minūtes pēc darba laika, bet, manuprāt, ja cilvēks bija un speciāli ignorēja, tas neliecina neko labu. Tad es piegāju pie durvīm otrā ēkas pusē, tur uz durvīm bija rakstīts, ka, lai sazinātos un pieteiktu vizīti, ir jāzvana pa norādīto telefona numuru, kurš, izrādās, neeksistē. Tā nu man šķita, ka šis gadījums man ir tāds kuriozs!

Sazinoties ar “Rīgas satiksmi” pa telefonu, viss bija labi, man solīja atzvanīt, ja cimdi tiks atrasti un arī viena trolejbusa vadītāja laipni ļāva apskatīt trolejbusu,” stāsta Liene.

20 komentāri

20 komentāri

  • Rs
  • Emilija ExSaukuma

    Emilija ExSaukuma

    Halo Halo. ...vai ziniet kur Rīgā ir uzcelta telts..ar dīvainu nosaukumu. ..Halo Halo. ...
  • Andris
  • Alona Sambara
  • Ance Šlisere - Vilcāne

    Ance Šlisere - Vilcāne

    Nē nu reāli.. Es piemēram neslēgšu veikalu vaļā desmit minutes pec darba laika beigām, ja kāds būs izdomajis nostāties pie durvīm. Darba laiks ir darba laiks.. ?
  • es

    es

    kaut tie sūdzētāji reiz aizrītos ar savām sūdzībam. šito debilo tautu nebaro ar maizi,ļauj tikai pasūdzēties...
  • Жанна Волошина

    Жанна Волошина

    Viņi meklēs un atradīs jebkuru iemesli, lai ignorēt!
  • Jēkabs Kaska

    Jēkabs Kaska

    10 minūtes pēc darba laika beigām " viņa" vairs nebija RS pārstāve, bet parasts cilvēks savā brīvajā laikā ? Es vismaz tā domāju... ?
    Kāpēc viņa negāja mājās, tas ir cits jautājums ?
    • Teiksma Briede

      Teiksma Briede

      "Darba laiks" uz durvīm nenozīmē darba laiks darbiniekiem. ;) Kā pati jau norādīja - ar čekiem darbojās un ko tur vēl... Loģiski! Arī veikalā pirms un pēc durvju vēršanas pircējiem ir vēl visādi darbi darāmi...
  • Tatjana Petrago
  • Kārtējā ņerga

    Kārtējā ņerga

    Kura par visu čīkst un ņaud. Nabaga tu muľkje???

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!