Sūdzību dēlis: Atslēdz karsto ūdeni, bet nepaziņo cikos!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

19 komentāri
Atslēdz karsto ūdeni, bet nepaziņo cikos!
pixabay.com

“Rīga, Ozolciema iela 30. Paziņojums, ka rīt nebūs karstā ūdens. Lieku bērnu mazgāties – ūdens auksts. Zvanu un interesējos paziņojumā uz norādīto telefona numuru, bet saka, lai zvanot uz 80000610, savukārt tur saka, lai zvanu uz 80000090. Tā vairākas reizes. Tik saka, ka laicīgi atslēdza ūdeni, jo samazina grādus, bet mums tik auksts ūdens, ka pat noskaloties nevar!” sašutusi raksta Aivija.

Viņa jautā: “Kālab man sildīt ūdeni, ja jābūt ūdenim? Nevis izdomātu atslēgt ātrāk siltumu, lai trubas atdziest, bet to būtu sākuši darīt 23:00, kad bērni jau nomazgāti! Un atļaujas operatore man bļaut virsū un nomest klausuli. Nav pirmā reize, kad nav karstā ūdens! Citreiz nav ūdens, bet tad pazvanu, atbrauc, pieslēdz un viss kārtībā. Ja nezvana, tad nevajag cilvēkiem ūdeni un nevajag pat informēt? Ko darīt šādā situācijā?”