Sūdzību dēlis: Vēlos nokaunināt par šādu rīcību “Nākotnes” gaļas ražotājus!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

“Šoreiz esmu ļoti vīlusies! Aizgāju šodien uz vietējo veikalu, sapriecājos, ieraugot “Nākotnes cūku ribiņas”, ka nebūs jāšmorē sarežģītas vakariņas. Liela bija mana vilšanās, kad uzliku tās uz pannas!”

Vēlos nokaunināt par šādu rīcību “Nākotnes” gaļas ražotājus!
BEZ TABU SKATĪTĀJA FOTO

“Uzreiz metos meklēt derīguma termiņu uz iepakojuma – 14.02.2019.  Diemžēl veikala čeku neesmu saglabājusi, bet vēlos nokaunināt par šādu rīcību “Nākotnes” gaļas ražotājus! Lieki piebilst, ka mums vakariņās bija cīsiņi!” stāsta Ieva.

Pēc ievietotās sūdzības uzņēmums “Nākotne” sniedzis savu komentāru par radušos situāciju. Uzņēmums atzīmē, ka 16. janvārī kliente sazinājusies ar ražotājiem – uzņēmums akcentē, ka uz Bez Tabu skatītājas sūdzību ir reaģēts.

Uzņēmums “Nākotne”

Mēs atvainojāmies, sūdzību reģistrējām un vēlējāmies kompensēt šo negatīvo pieredzi, un Ievai palūdzām atsūtīt tālruņa numuru. Tajā pašā dienā saņēmām atbildi, ka situācija ir atrisinājusies un veikalā, kur tika veikta preces iegāde, prece samainīta. Lai arī nepārtraukti pilnveidojam ražošanas procesus un stingri uzraugām produktu kvalitāti, tomēr gadās tehnoloģiskas kļūmes (šajā gadījumā tas izrādījās bojāts termoiepakojums), un mēs par tām uzņemamies atbildību.

30 komentāri

30 komentāri

  • Diana Lasmane

    Diana Lasmane

    Nu a man ari sudzeties par valdo firmu, ka es dzeltenos skeltos zirnus nevareju izvarit lidz galam?? vakar liku mercet 3 lidz 4 h ka noradits paka bija, liku varities 1 lidz pus 2 h un rezultats nelads jo pagarsoju nebija isti gatavi, nu labi liku mercet uz nakti lidz sodienai nu bac neka, liku atkal varities uz pusi 2 h nu rezultats nekads, itkka negatavi!??? un ja kads gudrais teiks, vai sali liku, es uz reiz rakstu, ka neliku, jo sali jaliel beigas, kad jau iet uz gatavibu sleksanai.?
  • Elvijs Kalniņš

    Elvijs Kalniņš

    Nu, problēma atrisinājās? Cīsiņi pārvērtās par cūkgaļas ribiņām? Vai arī paēduši no šīs sūdzības i-netā?! :/
  • Dagnija Podkalne

    Dagnija Podkalne

    Jā mums tagad tāda mode,nerisināt problēmu pašiem ,bet tūlīt bladāc uz bez tabu.smieklīgi?
    • Santa Gudakovska

      Santa Gudakovska

      Dagnija Podkalne ?jā, bez tabu jau gadiem dzīvo uz tādiem sižetiem.
  • Ilga Lejāne

    Ilga Lejāne

    Man tā sanaca ar ķekavas vistu akniņām. Nopirku un tur ieksā pakā akninas ar žultīm. Sazinājos un to visu kompenseja ar 5 pakām ķekavas jaunajiem produktiem. Ka arī izvertēšot, kur radusies kļume.
  • Andis Feldmanis

    Andis Feldmanis

    Un...? Vai sazinājāties ar ražotāju? Vai izklāstījāt viņiem problēmu? Ko viņi atbildēja?
    Tas jau kļūst par tādu kā māniju. Tikko ir kāda problēma, tā uzreiz BezTabu. Kam tas vajadzīgs? Lētam populismam, jeb žurnālistu vienveidīgiem sižetiem?
    N gadus atpakaļ nopirkām bērnam jogurtus, no kuriem divos bija pelējums iekšā. Sazvanījos ar RPK reklamāciju daļu, un viņi bija priecīgi par informāciju, jo tas dod iespēju meklēt un novērst kaut kādu ražošanas kļūmi. Piedevām, kā kompensāciju man uz mājām atveda veselu iepakojumu ar dažādiem jogurtiem, apmaiņā pret bojātajiem.
    Nevajag sūdzēties, bet vajag risināt problēmu.
    Tā ir ražošana, kuras laikā arī iekārtās var rasties kādi bojājumi, kas noved pie tehnoloģiskām problēmām.
    • Ilvija Voiciša

      Ilvija Voiciša

      Ja visi grieztos pa taisno pie iespējamajiem vaininiekiem, tad BezTabu vairs neradītu 5 dienas nedēļā. Protams, ir reizes, kad tiešām palīdz tikai BezTabu, bet ar 3 stāstiem nedēļā viņiem nepietiek ??‍♀️
    • Spetere Agnese

      Spetere Agnese

      Andis Feldmanis Beztabu butu labak saeima padarbojusies,bet tur jau visi uzpirkti vai viens ar otru draž.s
    • Tom Dillinger

      Tom Dillinger

      Laiku atpakļ nopirku pelmeņus vietējā nakts veikalā, jo tanī brīdī biju izsalcis kā vilks un tikai pelmeņi bija tas, kas spēja vienlaicīgi ļaut man malkot auksto aliņu un nakts vidū uzvārīt sev ēdamo. Nepatīkams bija mans pārsteigums, kad 1/2 (nu 1/3 toč) pelmeņu bija bez gaļas. Safočēju pelmeņus no visām pusēm un bildes aizsūtīju izplatītājam. Par gaļas trūkumu dabūju 2EUR, lai gan e-talons (es gan kā normāls cilvēks braucu vienmēr "pa zaķi") maksāja 1.20EUR vienā virzienā. Yes!
  • Rūta Lapiņa
  • Es

    Es

    Es domāju, ka, ja tas ir vietējais veikals, tad var iet uz veikalu arī bez čeka un pieprasīt naudu atpakaļ, jo tomēr katrā veikalā ir kameras ar kuru palīdzību arī var apstiprināt, ka prece ir iegādāta tieši pie viņiem!
    Pašiem ir bijis gadījums- veikalā nopērk gatavs pildītās pankūkas kurām vēl ir termiņš, bet visas ar pūku pār. Vīrs atgrieza preci veikalā bez čeka un pārdevējas bez runas ņēma pretī un naudu atdeva!
  • Sveta Silakalne
  • Ieva

    Ieva

    Kāds sakars veikalam ar Nākotnes uzņēmumu. Pie vainas ir veikala darbinieki kas nepārbauda derīguma termiņus.
    • Ieva mana SIEVA

      Ieva mana SIEVA

      Tur taču bildē skaidri var redzēt 14.02.2019 ahh tu aklā vistiņa, tevi sveicina briļļu veikals

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!