Sūdzību dēlis: Vēlos nokaunināt par šādu rīcību “Nākotnes” gaļas ražotājus!

Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

30 komentāri

“Šoreiz esmu ļoti vīlusies! Aizgāju šodien uz vietējo veikalu, sapriecājos, ieraugot “Nākotnes cūku ribiņas”, ka nebūs jāšmorē sarežģītas vakariņas. Liela bija mana vilšanās, kad uzliku tās uz pannas!”

“Uzreiz metos meklēt derīguma termiņu uz iepakojuma – 14.02.2019.  Diemžēl veikala čeku neesmu saglabājusi, bet vēlos nokaunināt par šādu rīcību “Nākotnes” gaļas ražotājus! Lieki piebilst, ka mums vakariņās bija cīsiņi!” stāsta Ieva.

Pēc ievietotās sūdzības uzņēmums “Nākotne” sniedzis savu komentāru par radušos situāciju. Uzņēmums atzīmē, ka 16. janvārī kliente sazinājusies ar ražotājiem – uzņēmums akcentē, ka uz Bez Tabu skatītājas sūdzību ir reaģēts.

Uzņēmums “Nākotne”

Mēs atvainojāmies, sūdzību reģistrējām un vēlējāmies kompensēt šo negatīvo pieredzi, un Ievai palūdzām atsūtīt tālruņa numuru. Tajā pašā dienā saņēmām atbildi, ka situācija ir atrisinājusies un veikalā, kur tika veikta preces iegāde, prece samainīta. Lai arī nepārtraukti pilnveidojam ražošanas procesus un stingri uzraugām produktu kvalitāti, tomēr gadās tehnoloģiskas kļūmes (šajā gadījumā tas izrādījās bojāts termoiepakojums), un mēs par tām uzņemamies atbildību.