Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

32 komentāri
Vai man kā patērētājam nav tiesību pakalpojumu saņemt līdz “Rimi” darba laika beigām?
Zane Bitere / LETA

“Labdien! Jau ne pirmo reizi saskaros ar “Rimi” pārdevēju attieksmi. Uz durvīm norādīts, ka veikals strādā līdz 22.00. Ieejot iekšā ap 20.30, pie gaļas stenda man paziņo, ka gaļu nesagriezīs šķēlītēs.

Vaicāju, kādēļ, ja veikals strādā līdz 22.00? Uz ko man atmeta ar roku un pateica, ka esot jau izmazgājusi griešanas aparātu un smērēt viņu šovakar vairs netaisoties.

Vēl varētu saprast, ja atteiktu 10 min pirms slēgšanas, bet ne jau 1,5 h. Vai man kā patērētājam nav tiesību pakalpojumu saņemt līdz darba laika beigām?”

Iesūtīja: Elza

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

TOP komentāri

  • Kaspars Marc

    Kaspars Marc

    Labi, ka veel neprasiija sviestu uzsmeeret, uzlikt uz maizes un pasniegt uz paplaates ar zelta malinju. Slinkji, galju vairs pashi nemaak shkjeeleees sagriezt. :D
  • zz
  • Ilze
    +9 +4 -5

    Ilze

    Jāā kāda tev milzu bēda...bez kotletēm paliki.. Tu maz sajēdz cik ilgi un rūpīgi tiek berzts gaļas cehs, lai viss būtu tīrs un sterils. Miesnieks savu darbu padarijis iet mājās, atstājot cehu tīru un kārtīgu. Parasts ierindas pārdevēja nemaz nemāk un nedrīkst gaļas mašīnu sākt stellēt kopā, lai tādai izlaistai cacai 300 g. pikuci gaļu maltu. Kas tev vitrīnā jau samalta gaļa trūkst. Tur izvēles pārbagātība!!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl