Sūdzību dēļa lietošanas noteikumi

Rubrika "Sūdzību dēlis" ir satura platforma, kurā Bez Tabu skatītāji un lasītāji dalās ar piedzīvoto un novērojumiem.

Skaties.lv pakalpojumu lietotājs atbild par to, ka viņa publiskotais saturs skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir iegūts likumīgi un lietotājam ir tiesības šo informāciju lietot un izmantot šādā veidā.

Portālā skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" ir aizliegts ievietot informāciju, tai skaitā, bet ne tikai, kuras publiskošanas rezultātā tiek aizskartas trešo personu intelektuālā īpašuma tiesības, kura ir personas godu un cieņu aizskaroša, kura aicina uz vardarbību, rasu naidu vai citu prettiesisku darbību veikšanu.

Lietotājs atbild par sekām, kuras rodas šādas informācijas publiskošanas, nosūtīšanas vai ievietošanas portāla skaties.lv satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā. Portāls skaties.lv neuzņemas atbildību par lietotāja ievietotās informācijas patiesumu un lietotāja pausto viedokli, tai skaitā, par personas goda un cieņas aizskārumu, kā arī par trešo personu intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumu, kas radies informācijas ievietošanas satura platformā "Sūdzību dēlis" rezultātā.

Ja portāla skaties.lv redakcija konstatē augstākminētās informācijas izvietošanu satura platformā "Sūdzību dēlis", tai ir tiesības šo informāciju dzēst, kā arī liegt lietotāja piekļuvi portālam skaties.lv bez iepriekšēja brīdinājuma.

Portāls, neskaitot augstākminētos gadījumus, patur tiesības pēc jebkādas nepieciešamības dzēst vai labot ievietotos materiālus rubrikā "Sūdzību dēlis" bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma.

Komentāri
Uzņēmums atvainojas “Bez Tabu” sūdzības iesniedzējai un skaidro situāciju ar tārpiem “Miks” šokolādes batoniņā

Pirms nedēļas “Bez Tabu” saņēma sūdzību no skatītājas Viktorijas, viņa raksta: “Šorīt saskāros ar ļoti nepatīkamu atklājumu ”Miks” batoniņā! ”Laima” – ražotājs. Bērns atvēra batoniņu, lai ēstu, bet tur iekšā pavērās ļoti nepatīkams skats – pilns ar tārpiem! Derīguma termiņš norādīts līdz 4. jūlijam 2019. gadā!”

Skatītāja pievienojusi arī foto:

Lai skaidrotu situāciju, “Bez Tabu” savu komentāru sniedz “Laima” izplatītājs “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”.

Lineta Mikša
“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāve

“Mēs augstu vērtējam šo sniegto informāciju un patiesi nožēlojam, ka “Bez Tabu” skatītājai Viktorijai ir nācies saskarties ar šādu situāciju.

Iepazīstoties ar notikušo, ”Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir uzsākusi veikt visas piegādes ķēdes pārbaudi konkrētās partijas produktam – no ražotnes uz noliktavu un līdz veikala plauktam. Kontroles mērķis ir pārliecināties, ka visas kvalitātes normas ir ievērotas un citos produktos atkāpes no kvalitātes standartiem, tostarp piesārņojums, nav konstatēts.

Pārbaužu rezultāti norāda, ka pirmajos piegādes posmos atkāpes no kvalitātes normām nav konstatētas, bet lūdzam Viktoriju sazināties ar mums un iesniegt informāciju par veikalu, kur produkts iegādāts, lai mēs varētu arī apsekot konkrēto veikalu un veikt pārbaudes, vai tajā ir ievērotas sanitārās normas.

Vēlamies informēt, ka ”Orkla Confectionery & Snacks Latvija” prioritāte ir nemainīgi augsta produktu kvalitāte. Esam veikuši ievērojamus uzlabojumus ražošanas procesos un modernizējuši tos tā, lai viss atbilstu mūsdienu stingrākajiem kvalitātes standartiem. Papildus tam mēs sniedzam ieteikumus visiem iesaistīto pušu partneriem, kā produkcija ir jāglabā, lai tā netiktu pakļauta negatīvai ārējo apstākļu ietekmei. Lai arī mūsu piegādes ķēdē ir daudz drošības mehānismu, kas palīdz izsekot produkta kvalitātei no ražotnes līdz veikalam, diemžēl mēs nevaram ietekmēt un kontrolēt to, kas notiek, kad produkts atrodas veikalā vai nonāk pie patērētāja.

Neskatoties uz veiktajiem uzlabojumiem un pilnveidēm, nepareiza produkta uzglabāšana, mitrums, siltums, kā arī blakus esošie produkti, var pakļaut produkciju saskares riskam ar piesārņojumu. Piemēram, ja konfektes atrodas pat neilgu laiku blakus dārzeņiem, augļiem vai riekstiem, kas var sabojāties, pastāv risks, ka tie piesārņos blakus esošos saldumus.

Vēlreiz atvainojamies Viktorijai par radušos situāciju un vēlamies to atlīdzināt ar mūsu produkciju.

Lūdzam Viktoriju sazināties ar mums par atlīdzības saņemšanu un produkta iegādes vietu, rakstot uz e-pastu kvalitate@orkla.lv vai zvanot (+371) 67080361.”

Vēlies iesūtīt savu informāciju Bez Tabu? Spied šeit!

Lasi vēl